۲۸۵ رای اولی قزوینی در دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری

قزوین - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه آموزش و پرورش قزوین با تاکید براینکه ۲۰ هزار نفر از واجدان شرایط رای دادن در اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری رای اولی بودند، گفت: همزمان با دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸۵ نفر رای اولی واجد شرایط در سطح به این تعداد افزوده شدند .

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین، حسن رحیم خانی روز جمعه در حاشیه برگزاری انتخابات در جمع خبرنگاران افزود: براساس شواهد و بررسی های انجام گرفته، حضور رای اولی‌ها در انتخابات از صبح امروز تاکنون با شور و شوق بوده است.

وی اظهار کرد: تمامی امکانات مجموعه آموزش و پرورش در اختیار ستاد انتخابات قرار گرفته و همکاران و فرهیختگان این مجموعه در انتخابات حضوری فعال دارند.

رحیم خانی تاکید کرد: حضور در انتخابات یک وظیفه همگانی، دینی و انقلابی است آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه گسترده است که در بخش‌های مختلف جامعه نقش‌آفرینی می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد: حضور گسترده و پرشور این افراد می‌تواند در انتخابات پانزدهم تیرماه شور و نشاط اجتماعی و سیاسی را به همراه داشته باشد.

مرحله دوم چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت روز ۱۵ تیرماه در یک هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای سراسر استان قزوین و همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

نزدیک به ۹۶۰ هزار واجد شرایط رای در استان قزوین حضور دارند و در مرحله نخست نیز حدود ۴۳ درصد در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشتند.

Print Friendly, PDF & Email