یک فعال سیاسی:

بخش خصوصی می تواند تحولات بسیار عمیقی در روابط ایران با جهان ایجاد کند

یک فعال سیاسی گفت: آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور جدید انتخاب شدند و کشور نیاز به تحول دارد که بخش خصوصی می تواند تحولات بسیار عمیقی در روابط ایران با جهان ایجاد کند.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از گلستان، ذوالفقار امیرشاهی بیان کرد: شهید آیت الله رئیسی، امیرعبدالهیان و دیگر همراه هان آنها در حین خدمت شهید شدند. شهید رئیسی طی ۳ سال ریاست جمهوری همیشه در حال خدمت به مردم بود.

وی ادامه داد: بعد از آن انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و آقای مسعود پزشکیان منتخب مردم شد و در آینده نزدیک حکم تنفیذ را از مقام معظم رهبری خواهد گرفت.

وی بیان کرد: رئیس جمهور جدید در این دوران باید مناسبات جموری اسلامی ایران را در جهان افزایش دهد. این گسترش همکاری ها با حفظ استقلال جمهوری اسلامی ایران در جهان باید باشد.

وی گفت: کشور نیاز به تحول دارد که بخش خصوصی می تواند تحولات بسیار عمیقی در روابط ایران با جهان ایجاد کند. تسریع در فعال شدن تجارت چمدانی اینچه برون، افزایش تردد مسافر، افزایش تردد کامیون ها در مرز اینچه برون در دستور رئیس جمهور قرار بگیرد.

وی بیان کرد: کشورهای خارجی استقبال بسیار خوبی از انتخاب آقای مسعود پزشکیان کردند و آقای پزشکیان باید موانع ارتباط سیاسی و اقتصادی ایران با کشورهای جهان را بردارد.

Print Friendly, PDF & Email