لزوم تسریع و پیشرفت پروژه‌های شهری منطبق با نیاز شهروندان

قزوین- شهردار محمدیه بر توسعه عدالت در اجرای پروژه های عمرانی در مناطق مختلف سطح شهر تاکید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های صورت گرفته، سرعت اجرای پروژه‌های شهری منطبق با نیاز شهروندان افزایش می‌یابد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین، محمد پیری در بازدید از پروژه در حال اجرای روکش آسفالت در کوچه های منطقه ۶ محمدیه ضمن تاکید بر تسریع در اجرای پروژه ها به جهت رفاه حال شهروندان افزود: در بدو ورود در شهرداری اجرای پروژه های عمرانی،خدماتی و رفاهی در همه مناطق در دستور کار قرار گرفته و همانگونه که شاهدیم از سال گذشته تلاش شده تا پروژه ها در همه مناطق اجرا و شهروندان از نعمات پروژه ها بهره مند شوند.

وی با اشاره به بازپیرایی پارک های لاله و جانباز منطقه ۶ محمدیه در کنار دیگر پروژه ها در راستای اجرای پروژه های لکه گیری آسفالت ،ترمیم و بهسازی جداول؛ و ترمیم و بهسازی پیاده راه ها گفت: بهسازی و پیرایش پارک های مذکور همسو با اجرای پروژه های عمرانی ،خدماتی و رفاهی در دستور کار قرار گرفته و طی هفته های آتی شاهد تحول ، نوآوری و پیرایش در پارک ها خواهیم بود.

پیری خاطر نشان کرد: هدف اصلی مدیریت شهری اجرای همه پروژه ها در مناطق است تا علاوه بر اجرای پروژه های عمرانی ، پروژه های خدماتی، فضای سبز و ورزشی در این مناطق اجرا گردد تا تحول در مناطق به معنای کامل اجرا شود.

شهردار محمدیه  تصریح کرد: هدف رضایت شهروندان و رضایت آنها از خادمین خود در مدیریت شهری است و بر این امر واقفیم که حضور شهروندان و پیشنهادات سازنده آنها می تواند راهگشای رفع بسیاری از مشکلات شود.

وی اظهار داشت: شهروندان می توانند با پرداخت عوارض در یاری رساندن به مجموعه مدیریت شهری در امور عمرانی،خدماتی و رفاهی یاریگر باشند، چون شهر متعلق به آنهاست و می‌توانند تعلق و وابستگی را با اجرای پروژه ها احساس کنند.

پیری یاد آور شد: در سال جاری پروژه هایی اجرا خواهند شد که سال ها شهروندان در انتظار اجرای آنها بوده اند که انشالله با همدلی شهروندان و مشارکت آنها شاهد پیشرفت قطار در حال حرکت خواهیم بود.

Print Friendly, PDF & Email