خدمات درمان سرپایی، در کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی قزوین، افزایش یافت

قزوین- مدیر کلینیک های ویژه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از افزایش خدمات درمان سرپایی در این مجموعه درمانی خبر داد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین، احمد نصیری با اعلام این خبر افزود: برای دسترسی بیشتر مردم شریف شهر قزوین به متخصصان ریه و چشم، تعداد این پزشکان در کلینیک ویژه محمد زاده، افزایش یافت. وی افزود که متخصص ارتوپد در کلینیک ویژه مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی و متخصص اطفال در کلینیک ویژه مرکز آموزشی و درمانی قدس نیز افزایش یافت.

این مقام مسئول از راه اندازی کلینک قلب در کلینیک ویژه مراکز آموزشی و درمانی شهید رجایی و کوثر با حضور سه متخصص قلب و حضور کارشناس شنوایی سنجی در کلینیک ویژه مرکز آموزشی و درمانی قدس، به منظور خدمت رسانی با تعرفه دولتی خبر داد.

مدیر کلینیک های ویژه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، افزایش تعداد و زمان حضور پزشکان در کلینیک های ویژه تاکستان، بویین زهرا و مرکز آموزشی و درمانی کوثر را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای بهبود کیفیت خدمات قابل ارائه به مردم شریف استان دانست.

نصیری بیان کرد: خدمات درمانی سرپایی، مانند: نوار مغز، سنجش دیابت، سنجش فشار خون و سنجش تراکم استخوان، با حداکثر ظرفیت، در کلینیک ویژه محمدزاده، در حال انجام است.

وی افزود که برای افزایش خدمات رفاهی در کلینیک ویژه محمدزاده، دستگاه سرو نوشیدنی گرم، در این مکان مستقر شد.

Print Friendly, PDF & Email