دومین المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشجویان بین‌الملل در قزوین آغاز شد

قزوین- دومین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان بین‌الملل کشور به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در قزوین آغاز شد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین، رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: بیش از هزار دانشجوی غیر ایرانی از ۴٨ دانشگاه سطح کشور در دومین المپیاد ورزشی فرهنگی دانشجویان بین‌الملل در قزوین شرکت دارند.

سیدعلی قاسم‌زاده با بیان اینکه این رویداد ورزشی – فرهنگی از امروز آغاز و تا پنجم مردادماه آینده ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در این دوره از رقابت ها میزبان یک هزار و ۱۱۱ دانشجوی خارجی از دانشگاه‌های سراسر کشور در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین‌الملل خواهد بود.

وی افزود: سرداور این مسابقات از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعیین شده و شماری از داوران بومی قضاوت این دیدارها را برعهده خواهند داشت.

به گفته این مسوول، دست اندرکاران این المپیاد در معاونت دانشجویی و مدیریت ورزشی دانشگاه تلاش فراوانی را متحمل شدند و با انجام مقدمات استقرار تیم ها در دانشگاه امیدواریم شاهد یک مراسم افتتاحییه ایده آل در اول مردادماه آینده نیز باشیم.

رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ میلیارد ریال هزینه برای برگزاری این دوره از مسابقات ورزشی در نظر گرفته شده که قصد داریم با رایزنی و پیگیری مسوولان این دانشگاه بتوانیم بخشی از هزینه ها را در استان تامین کنیم.

Print Friendly, PDF & Email