در گفتگو با تجارت جنوب آنلاین مطرح شد؛

افتتاح پروژه‌های توسعه‌ای بیمارستان خلیج فارس/ اجرای طرح هتلینگ و تجهیز و بهسازی سه بخش +فیلم

هرمزگان - مدیرکل مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: همزمان با سراسر کشور ۲۰۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال طرح توسعه‌ای و ارتقای هتلینگ بخش زنان و نوزادان در بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، در این آیین که با حضور ویدئو کنفرانسی میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد،  سه طرح ارتقای‌ هتلینگ‌ بخش‌ زنان‌ یک، ۲ و بخش نوزادان‌ به بهره‌برداری رسید.

غلامعباس مومنی، مدیرکل مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: بخش زنان یک، ۶۱۰ مترمربع زیربنا دارد و برای بهره‌برداری از این طرح‌ ۷۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه‌ شده‌ است.

وی ادامه داد: همچنین بخش زنان‌ ۲ نیز دارای ۶۱۰ متر مربع زیربنا است که برای بهره‌برداری از این طرح‌ ۴۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال هزینه‌ شده‌ است.

مومنی اضافه کرد: بخش نوزادان بیمارستان خلیج‌فارس نیز ۶۱۰ مترمربع زیربنا دارد که ۷۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این بخش هزینه شده است.

وی افزود: سال گذشته مدیریت درمان تأمین ‌اجتماعی هرمزگان به‌ عنوان دستگاه برتر در زمینه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شناخته شد و در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی لوح تقدیر این زمینه را دریافت کرد.

مدیرکل مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان با اشاره به میزان سنجی رضایت مردم از خدمات گفت: در طی فرآیند خدمات‌ دهی، میزان رضایت مردم نیز سنجیده می‌شود که بیش از ۸۷ درصد رضایت‌مندی مردم از کادر درمان و مجموعه بیمارستان تأمین اجتماعی تاکنون ثبت‌ شده است.

مومنی تأکید کرد: ارتقا و بهسازی بخش‌های دیگر این بیمارستان و جذب نیروهای جدید در دستور کار است که در اولین فرصت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

Print Friendly, PDF & Email