به قلم محمدرضا کیوانفر؛

کتاب «در میان تپه‌ها؛ مصائب و تجربه‌های یک فیلم ساز مستقل» منتشر شد

گلستان - کتاب «در میان تپه‌ها؛ مصائب و تجربه‌های یک فیلمساز مستقل» (Among The Hills: Troubles and Experiences of An Independent Debut Filmmaker) تألیف محمدرضا کیوانفر (فیلم‌ساز و نویسنده) از شاگردان فعال استاد عباس کیارستمی منتشر شد که روایتی جذاب از مصائب خودِ نویسنده است.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از گلستان، محمدرضا کیوانفر در این کتاب، تجربه‌‌ شخصی خود و درس‌هایی که از کیارستمی آموخته را به شیوه‌ای خواندنی با مخاطب به اشتراک گذاشته است.

عنوان کتاب از فیلمی به همین نام (از ساخته‌های کیوانفر) برگرفته شده است که در آن عباس کیارستمی به‌عنوان مشاور اصلی کارگردان، یکی از آخرین حضورهای رسمی خود را پیش از چشم بربستن از جهان داشته است.

فیلم یادشده در جشنواره‌های سینمایی بسیار معتبر بین‌المللی نیز به‌نمایش درآمده که از آن جمله می‌توان به جشنواره‌های بوسان کره، گوتنبرگ سوئد، وزول فرانسه، مینا هلند، بارسلون اسپانیا، کازان روسیه و تصویر سال اشاره نمود.

در طراحی جلد این کتاب نیز از فناوری واقعیت افزوده (AR) بهره گرفته شد که این بخش توسط شرکت بین‌المللی Kam AR Tech در دو کشور آمریکا و امارات انجام شد. پلانی بسیار زیبا از فیلم کیوانفر در این بخش قابل مشاهده می‌باشد که در آن کیوانفر نمایی پرآوازه از سینمای عباس کیارستمی (تک‌درخت و جاده زیگزاگ) را به‌شکلی خلاقانه مورد اقتباس و بازآفرینی قرار داده است.

تهیه‌کنندگان بین‌المللی کتاب «در میان تپه‌ها» سعید خاورنژاد (کیوریتور هنری و مدیر اجرایی انستیتوی کانادایی-فرانسوی SAFPEM)، پاسکال بنبریک (نویسنده/ فیلمنامه‌نویس و کارگردان فرانسوی و مدیر انتشارات Storia Editions ) و محمدرضا کیوانفر در چهار کشور فرانسه، کانادا، انگلستان، و ایران بوده‌اند.

همچنین امکان خرید نسخه فیزیکال کتاب از طریق وبسایت AMAZON در سراسر جهان وجود دارد.

Print Friendly, PDF & Email