در پرو‌ژه‌ی تولید ۱۰میلیون تن فولاد برای فولاد مبارکه از ظرفیت‌های فولاد هرمزگان استفاده می‌شود

مدیرعامل فولاد مبارکه بر استفاده از ظرفیت‌های فولاد هرمزگان در پروژه تولید ١٠ میلیون تن فولاد برای فولاد مبارکه تاکید کرد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش تجارت‌جنوب آنلاین،حمیدرضاعظیمیان در بازدید از فولادهرمزگان گفت:در خصوص برنامه فولادمبارکه برای توسعه‌فولادهرمزگان،برنامه کوتاه مدت ما افزایش ١/۵ میلیون به ٢ میلیون تن تولید تختال و در مرحله دوم احداث یک خط نورد برای تولید پلیت‌میل است.

وی ادامه داد:در برنامه دراز مدت هم قصد داریم پروژه تولید ١٠ میلیون تن  فولاد را برای فولادمبارکه ،باتوجه به ظرفیت های فولادهرمزگان در بندرعباس پیش ببریم .

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه تاکید کرد : ما به دنبال فعالیت های تکنولوژیک هستیم و قطعا بخش متالورژی و ریخته گری برای تولید محصولات جدید و با کیفیت بسیار ضروری است .

عظیمیان تصریح کرد: ما از برگزاری فعالیت‌های علمی از جمله اولین کنفرانس ریخته گری مداوم فولاد که در آذر ماه به همت شرکت فولادهرمزگان برگزار می شود حمایت می کنیم و اقدام بسیار مثبتی است. 

وی درخصوص احداث خط نورد ٢فولاد مبارکه  و ضرورت ایجاد آن گفت :قطعا این امر به صنعت کشور کمک خواهد کرد و امیدواریم قبل از پایان سال کار شروع شود .


Print Friendly, PDF & Email