کسب چهار مقام توسط آبفای هرمزگان در ارزیابی ارتباط با مشتریان شرکت های آب و فاضلاب
هرمزگان - شرکت آب و فاضلاب هرمزگان موفق به کسب مقام دوم در چهار بخش ارزیابی دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان در بین شرکت های آب و فاضلاب کشور شد.
به گزارش تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، آبفای هرمزگان در چهار بخش “ارزیابی کلی”، “به کار گیری فناوری های نوآورانه”، “تحلیل و به کار گیری بازخورد مشتری و تضمین کیفیت” و “تحلیل، داده کاوی و به کار گیری هوش تجاری” هر کدام به طور جداگانه موفق به کسب مقام دوم شد.
بر اساس این گزارش، در این ارزیابی ها که از ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور صورت گرفت، آبفای هرمزگان موفق به کسب این مقام شد.
با کسب رتبه دوم آبفای هرمزگان، هاشم امینی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، با اهدای لوح از عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تقدیر کرد.
وی همچنین در لوحی جداگانه از بهزاد کهورزاده مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز با هدای لوح و تندیس قدردانی کرد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰