آگهی مزایده عمومی معادن استان هرمزگان
اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان در نظر دارد با استناد به ماده ۱۰ قانون معادن و مواد ۶۶ تا ۸۷ آئین نامه اجرایی آن نسبت به برگزاری مزایده عمومی یک مرحله ای به شماره ۵۰۰۳۰۰۰۱۴۰۰۰۰۰۰۴ مربوط به معادن متروکه که پیشنهادها به صورت ریالی است و نیز شماره ۵۰۰۳۰۰۰۱۴۰۰۰۰۰۰۵ مربوط به محدوده های معدنی (پروانه بهره برداری و گواهی کشف) که پیشنهادها به صورت درصدی می باشد در سامانه تدارک الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir اقدام نماید. لذا متقاضیان محترم میبایست جهت شرکت در مزایده نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور و تهیه گواهی امضا الکترونیکی (توکن) از دفاتر منتخب پیشخوان دولت اقدام و در مزایده به صورت الکترونیکی شرکت نمایند.
متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه تدارکات الکترونیکی دولت میتوانند با شماره ۱۴۵۶ پشتیبانی سامانه ستاد تماس حاصل نمایند.
مزایده گر می بایست مدارک، اسناد و اطلاعات مزایده را از روز دوشنبه مورخ ۱۵/۱۱/۱۴۰۳ تا روز دوشنبه مورخ ۲۹/۱۱/۱۴۰۳ در سامانه ستاد اخذ نموده و سپس نسبت به بارگذاری مدارک در سامانه ستاد و ارائه اصل ضمانتنامه بانکی یا اصل برگ واریز نقدی حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۵/۱۲/۱۴۰۳ در قالب یک پاکت مهر و موم شده به دبیرخانه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان اقدام و رسید دریافت نمایند.
زمان بازگشایی پاکات مزایده: ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۹/۱۲/۱۴۰۳ درسالن جلسات اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان برگزار خواهد گردید. آدرس: بندرعباس، گلشهر شمالی، انتهای خیابان طلوع، ساختمان شهید عمرانی (بر اساس حجم تعداد پیشنهادات ادامه این جلسه در روزهای بعد نیز انجام خواهد گردید)
آدرس اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان: بندرعباس، گلشهر شمالی، انتهای خیابان طلوع، ساختمان شهید عمرانی کدپستی:۷۹۱۵۸۴۸۹۷۷
شرایط عمومی و توضیحات برگزاری مزایده
۱- برگزاری صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت می باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران از این طریق امکان پذیر می باشد و هیچگونه مدرک فیزیکی به غیر از پاکت الف (تضمین شرکت در مزایده) توسط اداره کل اخذ نخواهد شد.
تذکر: پاکت (الف) علاوه بر درج در سامانه ستاد، باید لاک و مهر شده تا قبل از اتمام مهلت ارائه پیشنهادات به دبیرخانه اداره کل به نشانی بندرعباس، گلشهرشمالی، انتهای خیابان طلوع تحویل داده شود.
۲- کلیه اطلاعات در برد اعلان عمومی سامانه مزایده قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می باشد.
۳- متقاضیان محترم می بایست جهت شرکت در مزایده نسبت به ثبت نام درسامانه مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی (توکن) از دفاتر منتخب پیشخوان دولت اقدام نمایند.
۴- در صورت عدم دریافت اسناد و مدارک در موعد مقرر توسط متقاضی از کارتابل خود در سامانه ستاد، امکان انجام ادامه سایر مراحل در مهلت مقرر میسر نمی باشد.
شماره تماس مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه: ۱۴۵۶ می باشد.
اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام استانها، در سایت www.setadiran.ir بخش “ثبت نام/پروفایل مزایدگر” موجود است.
متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر “صرفاً جهت اطلاع و مشاهده اطلاعات مزایده” به آدرس الکترونیکی http://hor.mimt.gov.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان مراجعه نمایند.
تذکر: متقاضیان می بایست تمامی مدارک مورد نیاز را با امضاء دیجیتال و از طریق سامانه ستاد بارگذاری و ارسال نمایند. ضمناً محدوده های معدنی براساس کد کاداستر اعلام شده در مزایده در سامانه کاداستر معادن کشور به نشانی https://cadastre.mimt.gov.ir در قسمت نقشه قابل مشاهده می باشد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰