نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی قزوین در ایام نوروز شدت می‌گیرد

قزوین- سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از افزایش و تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در آستانه نوروز و ایام تعطیلات سال جدید خبر داد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین، علیرضا معیری‌پور با اعلام این خبر افزود: این نظارت‌ها شامل بررسی وضعیت بهداشتی رستوران‌ها و کافه‌ها، بررسی جایگاه های سوخت و نمازخانه‌ها، نظافت و بهداشت سرویس‌های بهداشتی، ایمنی تجهیزات و امکانات رفاهی و همچنین بررسی کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارکنان است.

معیری‌پور اظهار کرد: بازدید از این مجتمع ها توسط تیمی مشترک متشکل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، ستاد اقامه نماز، شرکت پخش فراورده‌های نفتی و اداره کل دامپزشکی استان قزوین انجام می‌شوند.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز امسال ۳۸مجتمع خدماتی رفاهی در سطح راه‌های استان آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است و برنامه ریزی لازم جهت ارائه هرچه بهتر خدمات در حال انجام است.

این مسوول با بیان اینکه هرگونه تخلف از سوی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی مورد برخورد قرار می‌گیرد، گفت: علاوه بر بازدیدهای مستمر از این مجتمع ها، مسافران هم می توانند در صورت مشاهده هر نوع کوتاهی در ارائه خدمات و مجهز نبودن نمازخانه‌ها توسط این مجتمع‌ها موارد را با شماره های ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ برای رسیدگی در کمترین زمان ممکن پیامک کنند و یا با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها در میان بگذارند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: مجتمع‌های خدماتی و رفاهی به عنوان یکی از تاسیسات جانبی راه در ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای، افزایش ایمنی راه و تردد، کاهش سوانح جاده‌ای و توقف کوتاه برای استراحت مسافران در طول سفر نقش موثری ایفا می‌کنند و افزایش نظارت بر آنها در ایام نوروز، گامی مهم در جهت ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مسافران است.