در روزهای آتی شاهد کاهش موارد ابتلا به کرونا در رودان خواهیم بود

فرماندار رودان گفت: در روزهای آتی شاهد کاهش موارد ابتلا به کرونا در رودان خواهیم بود.

Print Friendly, PDF & Email

مصطفی غلامپور فرماندار رودان در گفتگوی اختصاصی با تجارت جنوب آنلاین با اشاره به دلایل افزایش آمار مبتلایان به کرونا گفت : روند صعودی موارد ابتلا به کرونا در این شهرستان محصول کم توجهی به پروتکل های بهداشتی در دوهفته گذشته بوده است.

متاسفانه مراسمات سرور یا عزا، اعیاد و مناسبت ها موجب ایجاد تجمعات و کم توجهی به پروتکل های بهداشتی را فراهم آورد که نتیجه آن افزایش آمار مبتلایان بود.

مصطفی غلامپور با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی خاطر نشان کرد : برداشتن برخی محدودیت‌ها به معنای پایان بحران نیست و مردم همچنان باید موازین بهداشتی را رعایت کنند و از تردد غیرضروری ،برگزاری مراسم و هرگونه تجمعات به جد پرهیزنمایند. لذا انتظار ما از مردم همکاری در راستای رعایت دستورالعملهای بهداشتی و تامین سلامت عمومی است.

وی از تلاش خستگی ناپذیر کادر بهداشت و درمان تشکر کرد و افزود : طبعا با اتخاذ تصمیمات مناسب ،همراهی خوب اصناف ، و اعمال شرایط جدید در روزهای آتی شاهد کاهش موارد ابتلا به کرونا در رودان خواهیم بود . که جا دارد از مردم ،اعضای شورای تامین، امام جمعه، بسیج، هلال احمر، بخشداران، شهرداران، شوراهای اسلامی شهر و روستا ،دهیاران و نیروهای نظامی و انتظامی در امر مبارزه با کرونا قدردانی شود .

Print Friendly, PDF & Email