فولاد هرمزگان لوح تقدير رضايتمندي مشتري را كسب كرد
همايش سراسري رضايتمندي مشتري چهارشنبه ٢٦ آذر ماه در سالن همايشهاي رايزن تهران برگزار شد.
در اين همايش كه با حضور مسئولين اتاق بازرگاني، صنايع، معادن وكشاورزي ايران و جمعي از توليدكنندگان و صنايع كشور برگزار شد، از مهندس ارزاني مديرعامل شركت فولاد هرمزگان به دليل انجام اقدامات موثر و شايسته در جهت رضايتمندي مشتري تقدير به عمل آمد.
ميثم چعبي رئيس فروش داخلي فولاد هرمزگان در حاشيه اين همايش گفت : برای رسیدن به نتایج مطلوب و تداوم حضور در عرصه تجارت یکی از مهمترین کارها کسب رضایت حداکثری مشتری می باشد.
چعبي تاكيد كرد: یکی از فاکتورهای بسیار مهم در رضایتمندي مشتری شناسایی نیازها و سعی در رفع آنها است؛ که این مهم در فولاد هرمزگان سالانه از طريق نظر سنجی و همچنین برگزاری همایش هاو جلسات حضوری و افزایش سبد محصول طبق نیاز مشتری صورت مي پذيرد.
رئيس فروش داخلي فولاد هرمزگان با اشاره به اهميت موضوع رضایتمندی مشتری در فولاد هرمزگان گفت: استراتژیها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان در فولاد هرمزگان تعریف شده است كه ميتوان از انجام نياز سنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان، سنجش رضایت مشتریان و دریافت بازخورد از مشتریان و نیازهای آتی آنها در راستای سیاست گذاریهای سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آنها نام برد .
وی خاطر نشان كرد: فولاد هرمزگان در سال جهش تولید موفق شد استاندارد ایزو۱۰۰۰۴ را در خصوص رضایتمندی مشتریان كسب نمايد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰