تأکید فرماندار ویژه میناب بر جذب اعتبارات استانی و ملی بهعنوان اولویت دستگاههای اجرایی
به گزارش تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، محمد رادمهر، در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، بر مشارکت دستگاههای اجرایی و خدماتی در اجرای «پروژه مهر» برای آغاز فعالیت مدارس بدون مشکل تأکید کرد.
وی فعالیت مدارس و تأمین نیازمندیهای آنها را از اولویتهای مدیریت شهرستان دانست و برنامهریزی در زمینه آموزش را عاملی برای کسب رتبههای برتر کنکور در شهرستان عنوان کرد.
رادمهر با اشاره به عملیاتیشدن طرح مدیریت محله محور در ۱۰۰ محله شهرستان، اظهار داشت: این طرح با محوریت مسجد، مشارکت بسیج، معتمدین محلات و دستگاههای خدماتی و با هدف شناسایی و حل مشکلات محلات توسط خود مردم در حال اجراست. وی افزود: تمام ادارات و نهادها موظف به همکاری در انجام درخواستهای مردمی در این طرح هستند.
معاون استاندار با اشاره به تصویب اعتبارات قابل توجه برای پروژههای عمرانی شهرستان در سال جاری، پیگیری جذب این اعتبارات و همچنین جذب اعتبارات ملی را از شاخصهای ارزیابی مدیران عنوان کرد و گفت: اولویت همه دستگاههای اجرایی باید جذب اعتبارات تملک دارایی استانی و ملی باشد.
وی با اشاره به سفر هفته گذشته دکتر پزشکیان، رئیسجمهور، به استان هرمزگان که با پیگیری و تدبیر دکتر آشوری، استاندار هرمزگان انجام شد، از مصوبات خوب این سفر در زمینه توسعه زیرساختهای آموزشی و درمانی شهرستان خبر داد و بر لزوم پیگیری مستمر برای عملیاتیشدن این مصوبات تأکید کرد.
رادمهر در پایان با اشاره به آغاز روند برگزاری انتخابات، بر آمادگی تمام ادارات و سازمانها برای پشتیبانی از برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری تأکید کرد و از مدیران خواست بر رعایت قانون در روند برگزاری هفتمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اهتمام و نظارت داشته باشند.
حل مشکلات مردم با “سعه صدر” مدیران و “تعامل” دستگاهها میسر میشود
حجتالاسلام والمسلمین علی رنجبری امام جمعه موقت میناب در شورای اداری میناب حل مشکلات را در گرو دو ویژگی کلیدی مدیران دانست: داشتن سعه صدر در برخورد با مسائل و تعامل سازنده با سایر دستگاههای اجرایی تأکید کرد
امام جمعه موقت میناب با تأکید بر دو محور اصلی، نقش مدیران در خدمترسانی به مردم را کلیدی ارزیابی کردند.
وی اولین شرط مدیریت موفق را سعه صدر و بردباری عنوان کرد و گفت: مدیران باید با گشادهرویی و شکیبایی، بهویژه در برابر چالشها و شنیدن نظرات مخالف، فضایی ایجاد کنند که مشکلات به راحتی قابل طرح و بررسی باشد.
وی محور دوم را تعامل برای رفع مشکلات معرفی نمود و از مدیران خواست تا با نگاهی فرا دستگاهی و عبور از بروکراسی پیچیده، با همکاری و همفکری یکدیگر، برای رفع موانع و ارتقای کیفیت خدمات به مردم تلاش کنند.


















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰