درخشش دوباره نماینده هرمزگان در کورس بهاره یزد؛ «جاستی تاف» رکورد تازه‌ای ثبت کرد +فیلم

هرمزگان - اسب «جاستی تاف» از استان هرمزگان در چهاردهمین هفته مسابقات کورس بهاره یزد با کسب مقام نخست و ثبت رکوردی جدید، بار دیگر توانمندی سوارکاری و پرورش اسب در هرمزگان را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، چهاردهمین هفته مسابقات کورس بهاره یزد با حضور اسب‌ها، چابکسواران و مالکان از استان‌های مختلف کشور برگزار شد که در این رقابت‌ها نماینده هرمزگان عملکردی درخشان از خود به جا گذاشت.

حسین روحی، نایب‌رئیس و دبیر هیئت سوارکاری استان هرمزگان، با اعلام این خبر اظهار کرد: اسب «جاستی تاف» با مالکیت رائد و حاج عیسی محمدزاده، چابکسواری امید سرگلزایی و مربیگری ابوالفضل صادقی‌مقدم موفق شد برای چندمین هفته متوالی عنوان قهرمانی را از آن خود کند و رکورد جدیدی را در این رقابت‌ها به ثبت برساند.

وی افزود: تداوم موفقیت‌های این اسب ارزشمند نشان‌دهنده ظرفیت بالای استان هرمزگان در حوزه پرورش اسب، مربیگری و چابکسواری است و می‌تواند زمینه‌ساز حضور پررنگ‌تر نمایندگان استان در میادین ملی و بین‌المللی باشد.

نایب‌رئیس هیئت سوارکاری هرمزگان با اشاره به اهمیت این موفقیت گفت: کسب عناوین متوالی و ثبت رکوردهای جدید در مسابقات معتبر کشوری، افتخاری برای ورزش هرمزگان و حتی کشور محسوب می‌شود و بیانگر جایگاه رو به رشد سوارکاری استان در سطح ملی است.

روحی همچنین از تلاش تمامی عوامل دخیل در این موفقیت قدردانی کرد و اظهار داشت: این دستاورد حاصل همکاری و تلاش مالکان، مربیان، چابکسواران و مجموعه فعالان صنعت اسب استان است که با وجود دشواری‌ها و هزینه‌های فراوان، همچنان با انگیزه در عرصه مسابقات حضور دارند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت بیشتر از ورزش سوارکاری و فعالان این رشته، شاهد تداوم افتخارآفرینی نمایندگان هرمزگان در رقابت‌های کشوری و بین‌المللی باشیم.