پهلوگیری دومین کشتی کانتینربر ایرانی در بندر شهید رجایی

هرمزگان - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: دومین کشتی کانتینربر ایرانی امروز در یکی از ترمینال‌های بندرشهید رجایی بندرعباس پهلو گرفته، و بارگیری می‌شود.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، حسین عباس نژاد، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: دومین کشتی کانتینربر ایرانی امروز در یکی از ترمینال‌های بندرشهید رجایی بندرعباس پهلو گرفته، و بارگیری می‌شود.

وی افزود: این کشتی با ظرفیت دو هزار و ۸۰۰ تی‌ای یو کانتینر، پس از محاصره دریایی دشمن آمریکایی علیه کشورمان در جنگ تحمیلی سوم، در بندر شهیدرجایی پهلو می‌گیرد.

حسین عباس نژاد بیات کرد: دومین کشتی کانتینربر ایرانی، هزار و ۳۰۰ تی‌ای یو کانتینر را بارگیری می‌کند.وی گفت: این کشتی کالا‌های صادراتی را به کشور هدف می‌رساند.