ملت ایران پای سازندگی کشور ایستاده‌اند +فیلم

معاون هماهنگ کننده بسیج در رویداد «جام رسانه امید»، گفت: در جریان ساخت کشور و سازندگی ملت ایران پای بزرگی کار خود ایستادند و در جریان محاصره اقتصادی، ملت ایران همه تنگناها را پذیرفت اما عزت، شرف و بزرگی خود را حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین، سردار حسین معروفی شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در اختتامیه رویداد «جام رسانه امید» اظهار کرد: ما اگر بخواهیم قابلیت‌های انقلاب اسلامی را که اسلام اهل بیتی است، برای ملت شریف ایران در این ۴۶ سال تعریف کنیم، فهرست آن باید مدتها تبیین شود. در عرصه‌های مختلف پزشکی، علمی، هسته‌ای، نانو، صنایع پهپادی، دفاعی دستاوردهای بسیاری به دست آمد اما نکته اصلی، هوشمندی ملت بزرگ ایران است.

وی ضمن بیان اینکه تمام ملت در تأسیس انقلاب اسلامی ایران هم‌افزایی و مشارکت دارند، افزود: اقوام و مذاهب نقش موثری را در حمایت از انقلاب اسلامی ایران ایفا کردند.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، همه ملت ایران به فرمان امام (ره) لبیک گفتند. همه گروه‌های سیاسی و نخبگان کشور گوش به فرمان رهبر کبیر انقلاب دادند و به تبعیت از ایشان، رژیم ستمشاهی دست نشانده را از میان برداشتند. با رای ۹۸ درصدی نیز جمهوری اسلامی را جایگزین آن کردند. یعنی همه ملت ایران در تولید انقلاب اسلامی و این قدرت نرم مشارکت داشتند.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفان بیان داشت: در جریان جنگ نابرابر عراق بر علیه جمهوری اسلامی ایران، نیروهای دشمن با تمام قوا بر خاک این مرزو بوم هجوم آوردند اما ملت قوی و یکپارچه ایران اعم از اقوام و مذاهب مختلف و گروه‌های سیاسی و…از تمامیت ارضی ایران دفاع کردند و در این راه مقدس یا به شهادت رسیدند یا اینکه اسیر شدند.

سردار معروفی ابراز داشت: دشمن در صدد آن بود که از آب گل آلود ماهی بگیرد و پیروزی را به نفع خود رقم بزند.

وی تصریح کرد: با توجه به تحریم‌های شدید اقتصادی، ایران با تمام قوا عزت و بزرگی خود را حفظ کرد و همچنین ملت ایران پای فن آوری خود ایستاد.

وی یادآور شد: بعد از آن در اتفاقاتی که در جنگ نرم احزاب که همه اجانب و خودفروختگان آن‌ها ملت ایران را به لبه پرتگاه بردند ولی ملت تاریخ ساز ما در جریان ۹ دی سال ۱۳۸۸ تاریخ را عوض کرد. به همه دنیا و دشمنان ثابت کرد اگر نخبگان اشتباه و سکوت کنند دیگر کربلا اتفاق نمی‌افتد و مردم پای حقیقت می‌ایستند. دشمنان در سال‌های ۹۶ و ۹۸ به بهانه بنزین می‌خواستند بلوا بپا کنند اما ناکام ماندند.

معروفی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی در دی ماه ۱۳۹۸ گفت: ملت ایران با نگاه انقلابی و ملی از این فرزند خود تجلیل و با بیعت زیر پیکر مطهرش به اقتدار و قوی بودن خود تاکید کردند. روز به روز ملت ایران در شبکه سراسری کشور عاشورا و اربعین در قالب شهید سلیمانی تولید کردند و امروز اثر معنوی آن را در جبهه مقاومت مشاهده می‌کنیم.

معاون هماهنگ کننده بسیج، امنیت ایران را مرهون هوشمندی و پیروی از ولی فقیه دانست و گفت: انقلاب اسلامی با مردم تعریف می شود. سپاه و بسیج مستضعفین برای خود یک سیاست جامع الاطراف تحت امر امام خویش دارد. سپاه و بسیج فدای مردم ایران، انقلاب اسلامی و فدای ولایت می‌شود. سپاه و بسیج در حوزه خدمات نرم افزاری و سخت افزای هیچ نگاه قومی، مذهبی و سیاسی ندارد. نگاه او جامع الاطراف، نگاه اهل بیت و نگاه دین است. خروجی سپاه و بسیج حاج قاسم سلیمانی، شهید زاهدی و شهیدان عزیزی مثل حججی هستند که همه آبروی خود را فدای ملت ایران کردند.

 

Print Friendly, PDF & Email