دریادار ایرانی:

امنیت کنونی ما به برکت تلاش های بی منت فرزندان ملت در نیروهای مسلح است

گیلان - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: امنیت امروز به برکت وجود فرمانده کل قوا و تلاش های بی منت فرزندان بی ادعای ملت در نیروهای مسلح فراهم شده است.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، دریادار شهرام ایرانی روز سه شنبه در مراسم دانش آموختگی دانش پژوهان نیروی دریایی در رشت اظهار کرد: نیروهای مسلح ما نه تنها امنیت را برای کشور و ملت بلکه برای منطقه به ارمغان می آورند.

وی تصریح کرد: همچنین امروز به برکت دریادلان نیروی دریایی در دل اقیانوس‌ها امنیت اقتصادی کشور و نیز شاهراه‌های بین المللی و منطقه ای برقرار است.

وی ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا و خانواده های گرانقدر آنان به قله نزدیک شده ایم و خانواده های گرانقدر نیروهای مسلح آگاه و مفتخرند که فرزندان غیور خود را در راهی قرار دادند که مسیر فتح قله را باز می کنند.

وی اظهار کرد: امروز در راهی قرار داریم که مسیر فتح قله به ایثار و رشادتها هموارتر شده و شما دریادلان با دلاوری، اقتدار، غیرت، شهامت و تخصص و دانشی که که از مبانی دینی‌مان دریافت می کنید پرچم پرافتخار کشور را با اقتدار در سراسر جهان به اهتزاز در می‌آورید.

وی عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران متشکل از افرادی انقلابی، باغیرت، پرتلاش، همدل، همراه، هماهنگ است که به صورت مشتی آهنین اقتدار کشور را در جهان به تصویر می‌کشند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با گرامیداشت یاد شهدای خدمت بیان کرد: گرچه این عزیزان امروز در میان ما نیستند اما در مسیر خدمت به مردم به آرزوی خود رسیدند و همه ما امروز وامدار خون شهدا هستیم.

دریادار ایرانی اضافه کرد: ما نیز به ملت عزیزمان قول می دهیم که راه شهدا را دنبال خواهیم کرد و این مسیر نورانی را که شهدای ما به برکت انقلاب و اسلام، ولایت و هدایت امامین انقلاب روشن کردند، ادامه خواهیم داد و هیچگاه نقصان و نبود شهیدان ما باعث نمی شود که نیروهای نظامی، سپاه و بسیجیان غیور از انجام وظیفه خود غافل شده و باز بمانند.

وی خاطرنشان کرد: در برهه کنونی جوانان ما با اقتدار، غیرت، شهامت، تخصص و دانشی که دارند پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی را با افتخار به اهتزاز در می آورند.

وی گفت: امروز به برکت حضور جوانان و سربازان نیروی دریایی متخصص و متدین، در عمق اقیانوسها، امنیت اقتصادی و امنیت شاهراه بین المللی برقرار است.

Print Friendly, PDF & Email