امام جمعه قزوین:

در انتخابات پیش رو حضور هوشمندانه و آگاهانه داشته باشیم

قزوین - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضوری فعال و با رویکردی هوشمندانه و آگاهانه به فرد با تقوا رای دهند.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: نامزدهای صاحب تقوا و کرامت برای در مناظرات انتخاباتی مشخص خواهند شد و همه باید دقت کنند که اشخاص با تقوا را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه داوطلبان رییس جمهور شهید وظایف سنگینی بر دوش دارند، اضافه کرد: نامزدهای انتخاباتی باید خود را آماده کنند تا جانشینی شایسته برای رییس جمهور شهید باشند و بتوانند با صلح، درستی، صداقت، ایمان، تقوا و کرامت در مسیر خدمتگزاری گام بردارند.

آیت الله عابدینی اضافه کرد: اگر داوطلب ریاست جمهوری راه درست را برود، به طور حتم مثل شهید جمهور محبوب قلوب ها خواهد شد و مردم از او به نیکی یاد خواهند کرد.

امام جمعه قزوین ادامه داد: خداوند به شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی عزت داد و کاری کرد که همه در برابر این خدمتگزار خضوع کنند، حالا نوبت روسای جمهوری بعدی است که جانشین شایسته و خوبی برای ادامه راه این شهید بزرگوار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه سخنان خود به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان و دانشگاهیان آمریکایی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این نامه فرمودند که جوانان آمریکایی در جهت درست تاریخ ایستاده اند، یعنی از نگاه قرآن تاریخ صحنه تقابل برنده ها و بازنده ها نیست، بلکه صحنه تقابل و تنازع میان حق و باطل است.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکایی یادآور شدند که سلاح های کشتار جمعی و قدرت در دست کیست و حالا از مظلومترین بندگان خدا در گرسنگی و ناامنی حمایت می‌کنید.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه هرچه خدا اراده کند همان می شود، یادآور شد: خدا اراده کرده که حق را احیا کند و بنیان کافران را برکند، پس مطمئن باشید که باطل از میان برداشته خواهد شد، هرچند مجرمان عالم آن را نپذیرند.

Print Friendly, PDF & Email