فرمانده جبهه مقاومت و دوران دفاع مقدس

انتخابات عرصه انتخاب خادم ملت است

قزوین - فرمانده جبهه مقاومت و دوران دفاع مقدس گفت: باید مشارکت بالا و انتخاب اصلح باشد و فردی را انتخاب کنیم که متواضع و خادم مردم،حامی مقاومت و خون شهدا، مطیع و سرباز ولایت باشد؛ برای خودمان ارباب انتخاب نکنیم؛ بلکه خادم انتخاب کنیم.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سردار رحیم نوعی اقدم در آیین بزرگداشت شهید جمهور و شهدای خدمت که در آستان مقدس امامزاده سلیمان (ع) شهر بیدستان با حضور مسوولان شهری و اقشار مختلف مردم برگزار شد، افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم ولی نعمت و صاحب انقلاب و نظام هستند و امام راحل فرمودند که؛ “به من خدمتگزار بگویید؛ رهبر نگویید؛ رهبر ما آن نوجوان ۱۳ ساله بسیجی است که نارنجک بر بدن بست و خود را زیر تانک دشمن انداخت” و این نشان دهنده جایگاه و عظمت ملت عزیز و بیانگر این امر است که مشروعیت هم از مقبولیت تبعیت می‌کند.

وی افزود: مردم نظام جمهوری اسلامی را به وجود آوردند و در طی این ۴۶ سال در سخت‌ترین شرایط، تحریم‌ها، محاصره‌ها و بلاهای طبیعی در کنار یکدیگر و در رکاب مولا و مقتدایشان ایستادگی و مقاومت کردند و به فضل الهی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقیاس جهانی در اوج قله قرار دارد و دلیلش هم حضور ملت همیشه در صحنه است.

همرزم شهید سردار سلیمانی تاکید کرد: تمام مسوولان ما قدرتشان در مقابل تهدیدات جهانی وابسته به ملت ایران است و در تمام فتنه‌ها در کنار رهبر و مقتدایشان مانده و به مسئولانشان اعتماد کردند؛ امام و رهبرمان ما را نوکر و فدایی مردم تربیت کرده و جانمان را برای مردم هم فدا می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به شهادت رئیس جمهور و شهدای خدمت افزود: دلیل محبوبیت شهید جمهور این بود که ایشان خادم، دلسوز و ارادتمند مردم بود و مسئولان اگر می‌خواهند که بزرگ و در اوج و ماندگاری تاریخ قرار بگیرند باید در پیشگاه مردم کوچکی کنند تا خداوند آنها را در بین مردم بزرگ کند.

سردار نوعی اقدم تصریح کرد: ما امروز در هر پست و مقامی که قرار داریم مدیون و بدهکار شهدا هستیم چون در روزهای سخت این مملکت، سینه خود را سپر و جان خود را فدا نمودند؛ اما یک وجب از خاک این کشور را به دست دشمن ندادند.

وی ضمن تقدیر از حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت گفت: در جبهه مقاومت و در عملیات وعده صادق خدای متعال به وعده قرآنی‌اش عمل کرد و با عنایت و فضل الهی آنچه را که ما امروز می‌خواستیم به وقوع پیوسته است.

وی اضافه کرد: در اوایل انقلاب آمریکایی‌ها می‌گفتند که شما انقلاب کردید؛ اما اجازه بدهید که به ظاهر ما ارباب باشیم؛ اما امام فرمودند که غلط می‌کنید و ارباب ما “رب” ماست؛ ملتی که آمریکا کدخدایش نیست و این ملت در رکاب ولایت، الله اربابش است، قدرتمند می باشد.

همرزم شهید سلیمانی تصریح کرد: در جریان وعده صادق رهبر فرمودند که باید تنبیه پشیمان کننده صورت بگیرد؛ وعده دادند و به وعده‌شان عمل کردند در صورتی که کسی جرات این کار را نداشت؛ موشک‌ها شلیک شد و دنیا مات و مبهوت گردید و نشان داد که اراده الهی، توکل به پروردگار، پشتوانه مردمی بصیرت و قاطعیت جزو عوامل قدرت ما هستند.

وی در پایان اشاره به انتخابات پیش رو ابراز کرد: باید مشارکت بالا و انتخاب هم اصلح باشد و فردی را انتخاب کنیم که متواضع و خادم در مقابل مردم، کارشناس، کاربلد، محقق، حامی مقاومت و خون شهدا، مطیع و سرباز ولایت و نگاهش به داخل و اعتمادش به مردم و نخبگان باشد؛ برای خودمان ارباب انتخاب نکنیم؛ بلکه خادم انتخاب کنیم و اگر چنین انتخابی صورت گیرد به فضل الهی هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

Print Friendly, PDF & Email