فعالیت ۳۷ آشپزخانه اطعام حسینی در قزوین

قزوین - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین از فعالیت 37 آشپزخانه اطعام حسینی برای اطعام نیازمندان این استان همزمان با ماه محرم در مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه خبر داد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین، همت امانی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در تشریح برنامه‌های کمیته امداد در ایام محرم و صفر اظهار داشت: پویش اطعام و احسان حسینی با همکاری این نهاد و مراکز نیکوکاری و هیات های مذهبی از ابتدای محرم آغاز شده و تا پایان صفر ادامه دارد.

وی افزود: همچنین از ابتدای ماه محرم که آشپزخانه های اطعام حسینی در استان مشغول فعالیت شده اند تعداد ۱۲۳ هزار پرس غذای گرم در بین خانواده های ولی نعمت توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: در کنار طبخ و توزیع غذای گرم تعداد ۷۰۰ بسته سبد کالا نیز بین نیازمندان توزیع شده است.

وی یاد آور شد: مردم خیر و نیکوکاری استان می توانند جهت مشارکت در اطعام حسینی را از طریق شماره کارت  ۸۵۱۵-۵۰۰۲-۹۹۷۹-۶۰۳۷  و سامانه اینترنتی www.emdad۳۳۸۰۸.ir و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۲۸*۱#  کمکهای خود را از ظرق کمیته امداد به دست نیازمندان  برسانند.

Print Friendly, PDF & Email