مبنای گفتگو با مردم کوتاه کردن فرایند شناخت مشکلات، حل مسئله و پاسخگویی منطقی است
به گزارش تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، محمد آشوری تازیانی، استاندار هرمزگان به همراه مدیران شرکتهای آب و فاضلاب، گاز و توزیع برق با حضور در ساختمان سامد به تماسهای تلفنی مردم پاسخ داد.
استاندار هرمزگان، بهمنظور پیگیری دغدغهها و مشکلات مطرح شده از سوی مردم شریف استان در زمینه مسایل مرتبط با حوزه انرژی بویژه آب، برق و گاز، به ۳۰ مورد از تماسهای تلفنی هم استانیها پاسخ داد و به صورت آنی از طریق مدیران حاضر در مرکز سامد موضوعات را پیگیری و دستورات لازم را صادر کرد.
محمد آشوری تازیانی، رسیدگی به مسائل حوزه انرژی را بعنوان یکی از اولویتهای افزایش کیفیت زیست مردم، مورد تأکید قرار داد و افزود: پیگیری امور مردم علاوهبر تقویت اعتماد عمومی و ارتقاء رضایتمندی، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس را نیز در جامعه افزایش می دهد.
وی سرزندگی و پویایی اجتماعی را محصول مهارت گفتگو بر پایه احترام متقابل دانست و اشاره داشت:احترام قائل شدن و گوش دادن به مشکلات مردم، بخشی از وظیفه ما در مسیر خدمتگزاری به مردم است.
استاندار هرمزگان در تحلیل اولیه از گفتگوهای تلفنی مرکز سامد، شاخص بلوغ فرهنگی و اجتماعی استان در حوزه مطالبهگری را پررنگ برشمرد و اظهارداشت: مهمترین تأثیر ارتباط مستمر و نزدیک مسئولان با مردم بصورت حضوری یا تلفنی ارتقاء بخشیدن به این شاخص بنیادین در سطح مراودات اجتماعی خواهدبود.
آشوری تازیانی، مزیت مهم ارتباطات مردمی را کوتاه شدن فرایند حل مسائل و پاسخگویی منطقی دانست و گفت: مطالبه گری منطقی نتیجه تقویت مهارتهای گفتگو و بیان مسائل است که باید بیشتر ترویج شود.
گفتنی است این برنامه با هماهنگی و برنامهریزی دفتر بازرسی استانداری و در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد همچنین تحقق مصادیق حقوق شهروندی و در راستای ایجاد فرصت یکسان برای همه اقشار جامعه در ارتباط مستقیم تلفنی با استاندار انجام میشود.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰