دو تن از مسئولان ستادی نیروهای مسلح به شهادت رسیدند + تصاویر
دو تن از مسئولان ستادی نیروهای مسلح در تجاوز ددمنشانه رژیم تروریست صهیونیستی به شهادت رسیدند.
به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مرکز ارتباطات و اطلاعرسانی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: در پی تجاوز ددمنشانه رژیم تروریست، جعلی و جنایتکار صهیونیستی، سردار غلامرضا محرابی و سردار مهدی ربانی از مسئولان ستادی نیروهای مسلح و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به جمع همرزمان شهیدشان پیوستند.
سردار شهید غلامرضا محرابی معاون اطلاعات ستادکل نیروهای مسلح و سردار شهید مهدی ربانی معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح بودند.




















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰