استاندار هرمزگان در ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام کرد
استاندار هرمزگان، وضعیت افزایشی ابتلا به بیماری کرونا در هرمزگان را با توجه به مشاهده انواع جهش یافته ویروس هندی و آفریقایی در این استان نگران کننده دانست و گفت: هرمزگان تنها استان کشور است که روند ابتلا به کرونا در آن افزایشی است.


















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰