در گفتگو با تجارت جنوب آنلاین مطرح شد؛

پُل شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری در شهر بندرعباس به بهره برداری رسید + فیلم

هرمزگان - شهردار بندرعباس از افتتاح پُل شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری به منظور کنترل و کاهش ترافیک در شهر بندرعباس خبر داد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، مهدی نوبانی در این آیین گفت: در حال حاضر سه پل در دست احداث است که امروز پل شهید سالاری بدست پدر این شهید بزرگوار افتتاح می‌شود.

مهدی نوبانی بیان کرد: تقاطع غیر همسطح شهید تختی نژاد نیز در حال اجرا است که طی دو تا سه روز آینده زیر گذر آن به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از عید قربان تا عید غدیر شهرداری بندرعباس بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی کرده است.

شهردار بندرعباس با تقدیر از اعضای شورای شهر به خاطر حمایت از پروژه ها وشهرداری گفت : این پل شرق و غرب بندرعباس را به یکدیگر متصل می کند و ۵۰ تا ۶۰ درصد از بار ترافیکی را از زیر گذر تقاطع غیر همسطح شهدای غواص کاهش می دهد

نوبانی در ادامه با اشاره به مشخصات فیزیکی این طرح تاکید کرد: این پل دو سال گذشته کلنگ زنی شد که با ۱۲۰ متر طول و اعتبار هزینه ای ۱۷۰ میلیارد تومان امروز به بهره برداری می رسد.

مصیب نظری،رییس شورای اسلامی شهر بندر عباس نیز در این آیین گفت : این پل یکی از بزرگترین پل هایی بود که افتتاح می شود که هم مشکلات ترافیکی غرب شهر را حل می کند و هم امید آفرینی در مردم ایجاد می کند.

وی ادامه داد: برای ایجاد انگیزه در مردم و رفتن مردم در پای صندوق های رای امید آفرینی نیاز است. نظری تاکید کرد : امیدوارم افتتاح این پروژه ها بتواند گرهی از مشکلات مردم را باز کند و دغدغه های مردم رفع شود.

وی بیان کرد: از همه اعضای شورای شهر تشکر و قدردانی می کنم که انصافا پای کاربوده و همیشه در کنار شهردار و پروژه‌ های شهرداری هستند.

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود : افتتاح چنین پروژه های بزرگی نشان ازکارآمدی دولت سیزدهم و مجموعه شهرداری بندرعباس در این برهه ی خاص است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس نیز در این آیین با اشاره به اینکه شاهد همدلی و همفکری در شورای شهر و شهرداری بندرعباس هستیم گفت : بخشی از عرصه های خدمت رهین همدلی آنهاست که امروز شاهد برکات آن هستیم.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده بیان کرد: امروز این اتفاق و رویداد یک رویداد منحصر به فرد است و برخی از پروژه ها یک منطقه و برخی مانند این پروژه یک شهر را خوشحال می کند.

وی ابراز کرد: ترافیک روی اعصاب همه مردم بندرعباس تاثیر داشت که افتتاح این پروژه باعث شد بار ترافیکی در غرب شهر کاهش پیدا کند و نگاه ما به این پروژه یک نگاه ارزنده است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در پایان ابراز امیدواری کرد که در آینده باز هم شاهد افتتاح اینگونه پروژه ها باشیم و استاندار و شورای اسلامی شهر نیزقطعا حمایت می کنند.

شایان ذکر است در پایان این آیین توسط شهرداری بندرعباس از پدر شهید والا مقام مدافع حرم “عبدالحمیدسالاری ” تجلیل شد.

 

Print Friendly, PDF & Email