بررسی فرآیندهای سامانه الکترونیک صدور پروانهها در بیمارستانهای استان
به گزارش تجارت جنوب آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، در این جلسه، دکتر پژمان شاهرخی ریاست دانشگاه، درخصوص اهمیت پروانهها و پیگیری اعتبارات لازم جهت دریافت تائیدیه برای اخذ پروانه بهرهبرداری، موارد لازم را بیان نمود.
در ادامه دکتر رحیمی معاون درمان دانشگاه، بر تشکیل جلسات هماندیشی و پیگیری درخواستها در سامانه و بهروز نمودن بانک اطلاعات موسسه و اهمیت موضوع صدور پروانهها تاکید ویژه داشت.
دکتر مدنی مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان، گفت: با توجه به ایمنی بیمار که از اولویتهای اساسی مراکز درمانی است، داشتن پروانه معتبر و قانونی از اصلیترین موضوعات جهت پیگیری در بیمارستانها میباشد.
در ادامه جلسه، کارشناسان صدور پروانه معاونت درمان، درخصوص بررسی فرآیندها در سامانه و مشکلات رابطین و رفع آنها، آموزشهای لازم را ارائه نمودند و به سوالات و دغدغههای حاضرین پاسخ داده شد .
این جلسه با هدف افزایش تعامل، هماندیشی و پیگیری هرچه سریعتر درخواستهای تمدید پروانههای بهرهبرداری و موافقت اصولیهای صادره تا بهرهبرداری آنها، برگزار شد.


















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰