زمین ورزشی شهدای کوی ملت بندرعباس بهسازی و افتتاح شد +فیلم

هرمزگان - همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، زمین ورزشی شهدای کوی ملت بندرعباس با هدف توسعه ورزش محلات و افزایش نشاط اجتماعی، با حضور شهردار بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در آیین افتتاح و بهسازی زمین ورزشی شهدای کوی ملت، با تبریک ایام‌الله دهه فجر، از تداوم اجرای پروژه‌های عمرانی و ورزشی در سطح محلات شهر خبر داد و گفت: این پروژه به عنوان سومین طرح شهرداری بندرعباس در ایام دهه فجر به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به مشخصات این پروژه افزود: زمین ورزشی شهدای کوی ملت در مساحتی حدود یک‌هزار و ۱۰۰ مترمربع بهسازی شده و عملیات اجرایی آن شامل زیرسازی کامل، اجرای چمن مصنوعی، نصب نرده‌ها و ساماندهی محیط پیرامونی بوده است. این مجموعه در یکی از نقاط دسترس‌پذیر و پررفت‌وآمد محله قرار دارد تا شهروندان بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند.

شهردار بندرعباس با تأکید بر رویکرد مدیریت شهری در توسعه فضاهای ورزشی محلات تصریح کرد: سیاست شهرداری گسترش زمین‌های چمن مصنوعی در محلات است تا علاوه بر فوتبال، بستر مناسبی برای ورزش همگانی فراهم شود. تلاش کرده‌ایم این فضاها به گونه‌ای طراحی شود که شهروندان در سنین مختلف بتوانند در ساعات صبح و عصر از امکانات ورزشی بهره‌مند شوند.

نوبانی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی نقش مهمی در ارتقای سلامت اجتماعی و افزایش نشاط و شادابی شهروندان دارد، افزود: فراهم کردن دسترسی عادلانه به امکانات ورزشی در محلات، از اولویت‌های مدیریت شهری است و در همین راستا، طی روزهای آینده پنج زمین ورزشی دیگر نیز در سطح شهر بندرعباس به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین اعتبار این پروژه را حدود دو و نیم میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این طرح طی مدت شش ماه اجرا و آماده بهره‌برداری شده است. تلاش مجموعه شهرداری بر این است که پروژه‌های عمرانی و خدماتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت مناسب به شهروندان تحویل داده شود.

گفتنی است آیین بهسازی و افتتاح زمین ورزشی شهدای کوی ملت در راستای برنامه‌های دهه فجر و با هدف توسعه سرانه فضاهای ورزشی محلات، افزایش نشاط اجتماعی و تقویت ورزش همگانی در بندرعباس برگزار شد.