کلنگزنی بوستان محلی کوی امیر با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در بندرعباس +فیلم
به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، آیین کلنگزنی بوستان محلی کوی امیر بندرعباس با حضور مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس برگزار شد. این پروژه در ادامه روند توسعه زیرساختهای ورزشی و تفریحی محلات شهری و در مجاورت زمین ورزشی کوی امیر که بهتازگی افتتاح شده، اجرایی میشود.
شهردار بندرعباس با اشاره به استقبال خوب شهروندان از زمین ورزشی این محله، گفت: در کنار این مجموعه ورزشی، زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع برای ایجاد یک پارک محلی پیشبینی شده که با توجه به مطالبه و نیاز مردم منطقه، امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد.
وی افزود: برای احداث این بوستان، اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در نظر گرفته شده و مدت زمان اجرای پروژه یک سال خواهد بود. این پارک محلی شامل فضای بازی ویژه کودکان و نوجوانان، ایستگاه سلامت، فضای سبز، پیست پیادهروی و مسیر دوچرخهسواری است که پس از تکمیل، در اختیار شهروندان قرار میگیرد.
نوبانی با تأکید بر رویکرد عدالتمحور مدیریت شهری خاطرنشان کرد: توسعه فضاهای تفریحی، ورزشی و سبز در محلات مختلف شهر، بهویژه در مناطق کمتر برخوردار، از اولویتهای اصلی شهرداری بندرعباس است و تلاش میکنیم با اجرای چنین پروژههایی، نشاط اجتماعی و کیفیت زیست شهری را ارتقا دهیم.


















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰