هرمزگان - مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان، با تأکید بر اهمیت حفظ محیط زیست در روز سیزدهبدر، از مردم خواست تا با رعایت اصول زیستمحیطی، از منابع طبیعی بهدرستی استفاده کنند.