رییس سازمان توسعه تجارت گفت: با کلیت سیستم نیما مخالفم و در تلاشم هم صادرکنندگان و هم وارد کنندکان از این سیستم خارج شوند و تلاشی برای تامین ارز بازرگانان از این سامانه نمیکنم.