عضو انجمن بیماریهای ریوی ایران با بیان اینکه هشت درصد کودکان و ۶ درصد افراد بزرگسال در کشور مبتلا به آسم هستند، گفت: دود ناشی از مصرف دخانیات از جمله سیگار و قلیان در منزل ، ابتلا به آسم را تشدید می کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از ارتباط مستقیم آلودگی هوا و افزایش بیماری آسم در کشور گفت.