بندرعباس – نائب رئیس هیات سوارکاری استان هرمزگان گفت: تیم سوارکاری هرمزگان در دو گروه مسابقات کورس کشوری بهاره یزد، قهرمانی اولین دوره در سال جدید را کسب کردند.