طی مراسمی از طراحان و مجریان پروژه کاهش مصرف الکترود گرافیتی که عنوان پروژه برتر در هفتمین دوره همایش جایزه بهره وری عنوان پروژه برتر را از آن خود کرده بود با اهدای لوح تجلیل شد .