• تاریخ : دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
  • برابر با : Monday - 22 - June - 2026
  • ساعت :

    تجلیل از طراحان و مجریان پروژه کاهش مصرف الکترود گرافیتی در فولاد هرمزگان

    تجلیل از طراحان و مجریان پروژه کاهش مصرف الکترود گرافیتی در فولاد هرمزگان
    22 آبان 1399

    تجلیل از طراحان و مجریان پروژه کاهش مصرف الکترود گرافیتی در فولاد هرمزگان

    طی مراسمی از طراحان و مجریان پروژه کاهش مصرف الکترود گرافیتی که عنوان پروژه برتر در هفتمین دوره همایش جایزه بهره وری عنوان پروژه برتر را از آن خود کرده بود با اهدای لوح تجلیل شد .

    برو بالا