هرمزگان - در حاشیه نخستین هماندیشی رسانه و روابط عمومی هرمزگان، تفاهمنامهای با هدف توسعه تعاملات علمی و حرفهای میان رسانهها، روابط عمومیها و مراکز دانشگاهی و همچنین برگزاری یک همایش علمی و تخصصی در حوزه ارتباطات و اطلاعرسانی به امضا رسید.
هرمزگان - نخستین هماندیشی رسانه و روابط عمومی هرمزگان با حضور اصحاب رسانه، مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی و فعالان حوزه ارتباطات در بندرعباس برگزار شد؛ رویدادی که با حمایت مجموعه «خانه شیوا» و با هدف تقویت تعامل رسانهها و روابط عمومیها و پاسداشت جایگاه این حوزه شکل گرفت.
هرمزگان - مجمع عمومی فوقالعاده مؤسسه خانه مطبوعات و رسانههای استان هرمزگان با هدف بررسی و تصویب تغییرات اساسنامه، روز دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۴ بهصورت الکترونیکی برگزار میشود.
هرمزگان - تشکلهای صنفی رسانهای استان هرمزگان (انجمن صنفی روزنامه نگاران، انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات و رسانهها و خانه مطبوعات و رسانههای هرمزگان) با همکاری اداره کل کتابخانههای استان در اقدامی ارزشمند، یاد خبرنگار خوشنام هرمزگان، سید علی علوی را گرامی داشتند.
هرمزگان - برای نخستین بار سه تشکل رسانهای هرمزگان مراسم نکوداشت روز خبرنگار را با حضور فعالان رسانهای استان و بدون حضور مسئولین برگزار کردند.
هرمزگان - محمدجواد رسولی از فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای هرمزگان به عنوان مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانههای هرمزگان انتخاب شد.