• تاریخ : دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
  • برابر با : Monday - 22 - June - 2026
  • ساعت :

    خانه مطبوعات هرمزگان

    امضای تفاهم‌نامه چهارجانبه برای ارتقای تعامل رسانه و روابط عمومی در هرمزگان
    26 خرداد 1405

    امضای تفاهم‌نامه چهارجانبه برای ارتقای تعامل رسانه و روابط عمومی در هرمزگان

    هرمزگان - در حاشیه نخستین هم‌اندیشی رسانه و روابط عمومی هرمزگان، تفاهم‌نامه‌ای با هدف توسعه تعاملات علمی و حرفه‌ای میان رسانه‌ها، روابط عمومی‌ها و مراکز دانشگاهی و همچنین برگزاری یک همایش علمی و تخصصی در حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی به امضا رسید.

    نخستین هم‌اندیشی رسانه و روابط عمومی هرمزگان برگزار شد؛ خانه شیوا حامی برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای
    25 خرداد 1405

    نخستین هم‌اندیشی رسانه و روابط عمومی هرمزگان برگزار شد؛ خانه شیوا حامی برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای

    هرمزگان - نخستین هم‌اندیشی رسانه و روابط عمومی هرمزگان با حضور اصحاب رسانه، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و فعالان حوزه ارتباطات در بندرعباس برگزار شد؛ رویدادی که با حمایت مجموعه «خانه شیوا» و با هدف تقویت تعامل رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها و پاسداشت جایگاه این حوزه شکل گرفت.

    برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده خانه مطبوعات هرمزگان به‌صورت الکترونیکی
    21 بهمن 1404

    برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده خانه مطبوعات هرمزگان به‌صورت الکترونیکی

    هرمزگان - مجمع عمومی فوق‌العاده مؤسسه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هرمزگان با هدف بررسی و تصویب تغییرات اساسنامه، روز دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۴ به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

    سومین سالگرد درگذشت خبرنگار خوشنام هرمزگان «سید علی علوی» برگزار شد +فیلم
    28 آبان 1403

    سومین سالگرد درگذشت خبرنگار خوشنام هرمزگان «سید علی علوی» برگزار شد +فیلم

    هرمزگان - تشکل‌های صنفی رسانه‌ای استان هرمزگان (انجمن صنفی روزنامه نگاران، انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات و رسانه‌ها و خانه مطبوعات و رسانه‌های هرمزگان) با همکاری اداره کل کتابخانه‌های استان در اقدامی ارزشمند، یاد خبرنگار خوشنام هرمزگان، سید علی علوی را گرامی داشتند.

    رسانه‌های هرمزگان رسالت خود را فراموش نمی‌کنند، هرچند مسئولین بی‌اعتنا باشند
    25 مرداد 1403
    مراسم تجلیل از خبرنگاران هرمزگان با همکاری سه تشکل رسانه‌ای برگزار شد؛

    رسانه‌های هرمزگان رسالت خود را فراموش نمی‌کنند، هرچند مسئولین بی‌اعتنا باشند

    هرمزگان - برای نخستین بار سه تشکل رسانه‌ای هرمزگان مراسم نکوداشت روز خبرنگار را با حضور فعالان رسانه‌ای استان و بدون حضور مسئولین برگزار کردند.

    محمدجواد رسولی مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان شد
    22 تیر 1403

    محمدجواد رسولی مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان شد

    هرمزگان - محمدجواد رسولی از فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای هرمزگان به عنوان مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های هرمزگان انتخاب شد.

    برو بالا