هرمزگان - در حاشیه نخستین هماندیشی رسانه و روابط عمومی هرمزگان، تفاهمنامهای با هدف توسعه تعاملات علمی و حرفهای میان رسانهها، روابط عمومیها و مراکز دانشگاهی و همچنین برگزاری یک همایش علمی و تخصصی در حوزه ارتباطات و اطلاعرسانی به امضا رسید.
هرمزگان - نخستین هماندیشی رسانه و روابط عمومی هرمزگان با حضور اصحاب رسانه، مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی و فعالان حوزه ارتباطات در بندرعباس برگزار شد؛ رویدادی که با حمایت مجموعه «خانه شیوا» و با هدف تقویت تعامل رسانهها و روابط عمومیها و پاسداشت جایگاه این حوزه شکل گرفت.
هرمزگان - رئیس هیئتمدیره انجمن صنفی روزنامهنگاران هرمزگان با تأکید بر ضرورت تقویت تعامل میان رسانهها و روابط عمومیها، گفت: بسیاری از چالشهای توسعهای هرمزگان ریشه در ضعف اطلاعرسانی، شفافیت و معرفی ظرفیتهای استان دارد و همکاری مؤثر رسانه و روابط عمومی میتواند زمینهساز امیدآفرینی، اعتماد عمومی و پیشرفت استان باشد.
هرمزگان - پس از تأیید رسمی مجامع عمومی و فوقالعاده انجمن صنفی روزنامهنگاران هرمزگان از سوی ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، نخستین نشست هیئتمدیره و بازرسان این تشکل با دستور کار تعیین هیئترئیسه برگزار و اعضای هیئترئیسه دوره جدید معرفی شدند.
هرمزگان - مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان هرمزگان با قدردانی از همراهی رسانهها در پوشش مأموریتهای امدادی و بحرانهای اخیر، گفت: همدلی و همکاری میان خبرنگاران و نیروهای امدادی نقش مهمی در افزایش آگاهی عمومی، تقویت انسجام اجتماعی و مدیریت بهتر بحرانها داشته است.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه رسانه دانشگاهی باید «رسانه علم» باشد، گفت: رسانه نباید به بولتن تبلیغاتی مدیران تقلیل پیدا کند.
جنگ تحمیلی سوم از روز 9اسفند 1404آغاز شد و طبیعتا آثار و آسیب های مختلفی از جمله شهادت رهبر انقلاب حضرت آیت الله سید علی خامنه ای، شهادت جمعی از فرماندهان ،نیروهای نظامی و انتظامی ،شهادت جمعی از غیر نظامیان از جمله دانش آموزان مدرسه شجره طیبه ،تخریب مراکز غیرنظامی ،آموزشی ،دانشگاهی،مراکز صنعتی و انرژی و آسیب های دیگر به همراه داشت.
هرمزگان - اعضای جدید هیئتمدیره و بازرسان انجمن صنفی روزنامهنگاران استان هرمزگان با رأی اعضا در مجمع عمومی نوبت فوقالعاده و عادی این انجمن انتخاب شدند.
هرمزگان - آیین اختتامیه دهمین جشنواره رسانهای ابوذر استان هرمزگان امروز در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد و خبرنگاران پایگاه خبری «تجارت جنوب» با کسب دو رتبه برتر و یک تقدیر، در میان برگزیدگان این رویداد رسانهای خوش درخشیدند.
هرمزگان - مسوول بسیج رسانه سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت :در آیین پایانی جشنواره ابوذر از برترین آثار رسانه های استان تجلیل میشود.