هرمزگان - در حاشیه نخستین هماندیشی رسانه و روابط عمومی هرمزگان، تفاهمنامهای با هدف توسعه تعاملات علمی و حرفهای میان رسانهها، روابط عمومیها و مراکز دانشگاهی و همچنین برگزاری یک همایش علمی و تخصصی در حوزه ارتباطات و اطلاعرسانی به امضا رسید.
هرمزگان - نخستین هماندیشی رسانه و روابط عمومی هرمزگان با حضور اصحاب رسانه، مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی و فعالان حوزه ارتباطات در بندرعباس برگزار شد؛ رویدادی که با حمایت مجموعه «خانه شیوا» و با هدف تقویت تعامل رسانهها و روابط عمومیها و پاسداشت جایگاه این حوزه شکل گرفت.
قزوین - استاندار قزوین گفت: رسانهها و روابط عمومیها در دوران غربت، فشار و سختی، در کنار مردم ایستادند و با روایت صادقانه واقعیتها، نقش مهمی در تقویت امید، اعتماد عمومی و ارتباط میان مردم و مسئولان ایفا کردند.
قزوین– شهردار آبیک با تأکید بر نقش مؤثر روابطعمومیها در مدیریت افکار عمومی و ایجاد آرامش اجتماعی گفت: عملکرد حرفهای این مجموعهها در بزنگاهها میتواند از شدت التهابهای اجتماعی بکاهد.
هرمزگان - در پی طرح دغدغه خبرنگاران درباره کمتوجهی به ظرفیت رسانههای محلی، استاندار هرمزگان با تأکید بر وجود چالش در تعامل میان رسانهها، روابط عمومی استانداری و ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواستار بازنگری و اصلاح فوری این روند شد.
هرمزگان - روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان در نخستین جشنواره برترینهای روابط عمومی تجاری موفق به کسب رتبه سوم بعد از اتاق تهران و تبریز شد.
هرمزگان - طی حکمی از سوی حجت الاسلام حیدری سراحی، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، سمیرا دهقانی به عنوان مدیر روابط عمومی این شورا منصوب شد.
هرمزگان - مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان طی حکمی محمد فراهانی را به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی منصوب و از خدمات رضا صفریان در این سمت تقدیر کرد.
هرمزگان - در همایش سراسری مدیران روابط عمومی وزارت صمت، روابط عمومی ایزوایکو با تلاشهای مستمر و مؤثر خود موفق به کسب رتبه برتر شد.
قزوین - مشاور استاندار قزوین در امور رسانه به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت:روابط عمومی فقط انتشار خبر نیست؛ بلکه هنر ساختن اعتماد است، از جنسی دیگر: جنسی از ارتباط، صداقت، شفافیت و پایداری. دریافتم که “اطلاعرسانی” اگر از دل مردم برآید و برای مردم گفته شود، نه تنها خبر نیست، بلکه نوید است.