وزیر نیرو با تاکید بر اینکه تامین حداکثری برق صنایع در تابستان ۱۴۰۵ از اولویتهای اصلی دولت و وزارت نیرو است، گفت که با وجود شرایط دشوار و محدودیتهای موجود، وضعیت صنعت برق کشور نسبت به ابتدای فعالیت دولت چهاردهم به شکل محسوسی بهبود یافته و بخش قابل توجهی از ناترازی برق جبران شده است.
وزیر نیرو با بیان اینکه در شدت مصرف انرژی مقام نخست جهان را داریم، گفت: ۶۰ درصد انرژی در مسیر انتقال و مصرف تلف میشود.