هرمزگان - رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم، در آیین معارفه با ابراز عشق و تعهد صادقانه به مردم و جزیره قشم در مراسم تودیع و معارفه با تأکید بر کار، خدمت و اصلاح فرایندها گفت: ما در اینجا نه به دنبال ادبیات و نه به دنبال قدرت، بلکه فقط به دنبال کار و خدمت صادقانه، اصلاح فرآیندها و تسهیل امور سرمایه گذاران و مردم هستیم و تلاش برای توسعه جزیره جزو اصول بنیادین سازمان خواهد بود.
هرمزگان - دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در آیین تکریم و معارفه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اظهار داشت: تلاشهای ارزشمندی در دوره گذشته صورت گرفته است و در دوره جدید با بهرهگیری از نیروهای متخصص و باتجربه، به دنبال ایجاد تحولی بنیادین در این منطقه هستیم.
هرمزگان - با حکم «محمدرضا عارف» معاون اول رییس جمهور ، «محمد رضا کلائی» به عنوان «مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم» منصوب و علی کمالی جایگزین فریدون فدایی دولت در هیات مدیره شد.