در دنیای امروز، مدیریت موفق تنها به اداره امور جاری محدود نمیشود، بلکه یکی از مهمترین شاخصهای آن، توانایی در «نیروسازی» و تربیت مدیران آینده است. تجربه اتاق بازرگانی هرمزگان، بهویژه در دوره مدیریت محمدرضا صفا، نمونهای قابل توجه از این رویکرد به شمار میرود.
هرمزگان - با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، پیام رضایی بهعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب شد؛ تغییری که در ادامه تحولات مدیریتی اخیر، بار دیگر توجهها را به روند انتصابات در این منطقه جلب کرده است.
هرمزگان - محمد رضا پازند مهر،رئیس فدراسیون،در حکمی آقای جواد فیضی را به عنوان رئیس هیات ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی منطقه آزاد قشم منصوب کرد.
قشم - طی حکمی از سوی رئیس هیئتمدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، سیدمهدی موسوی اجاق بهعنوان سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان منصوب و جلسه تودیع و معارفه معاونان سابق و جدید با حضور اعضای هیئت مدیره و برخی از مدیران سازمان برگزار شد.
هرمزگان - براساس تصویب هیئت وزیران، دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مجوز انجام مذاکره پیرامون موافقتنامه ایجاد منطقه آزاد مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه ابلاغ شد.
هرمزگان - طی حکمی از سوی محمدرضا کلائی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علی کمالی، عضو موظف هیئت مدیره، بهعنوان قائممقام مدیرعامل و سرپرست معاونت توسعه مدیریت این سازمان منصوب شد. این انتصاب در راستای تقویت ساختار مدیریتی و تسریع در اجرای برنامههای توسعهای سازمان انجام شده است.
هرمزگان - رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم، در آیین معارفه با ابراز عشق و تعهد صادقانه به مردم و جزیره قشم در مراسم تودیع و معارفه با تأکید بر کار، خدمت و اصلاح فرایندها گفت: ما در اینجا نه به دنبال ادبیات و نه به دنبال قدرت، بلکه فقط به دنبال کار و خدمت صادقانه، اصلاح فرآیندها و تسهیل امور سرمایه گذاران و مردم هستیم و تلاش برای توسعه جزیره جزو اصول بنیادین سازمان خواهد بود.
هرمزگان - دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در آیین تکریم و معارفه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اظهار داشت: تلاشهای ارزشمندی در دوره گذشته صورت گرفته است و در دوره جدید با بهرهگیری از نیروهای متخصص و باتجربه، به دنبال ایجاد تحولی بنیادین در این منطقه هستیم.
هرمزگان - با حکم «محمدرضا عارف» معاون اول رییس جمهور ، «محمد رضا کلائی» به عنوان «مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم» منصوب و علی کمالی جایگزین فریدون فدایی دولت در هیات مدیره شد.
با توجه به شرایط حساس و نیاز به تحولی سازنده در مدیریت منطقه آزاد قشم، جمعی از فعالان حوزه گردشگری، هنرمندان صنایع دستی و حافظان میراث فرهنگی این دیار کهن، معرفی جناب آقای ایوب زارعی را به عنوان گزینهای شایسته برای سمت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم پیشنهاد میکنند.