هرمزگان - آیین معارفه دبیر اجرایی خانه کشاورز استان هرمزگان با حضور مسئولان استانی و فعالان بخش کشاورزی برگزار شد؛ مراسمی که با تأکید بر تداوم نقش تشکلهای صنفی در حمایت از کشاورزان و تقویت امنیت غذایی کشور، فصل تازهای از فعالیت این نهاد صنفی را رقم زد.