هرمزگان - همزمان با ایامالله دهه مبارک فجر، واحد بخار نیروگاه قشم به بهرهبرداری رسید تا نخستین نیروگاه سیکل ترکیبی استان هرمزگان با ظرفیت نهایی ۵۰۰ مگاوات، نقش مؤثری در تقویت شبکه برق کشور، تأمین پایدار انرژی و توسعه زیرساختهای حیاتی جزیره قشم ایفا کند.
قشم - با بهرهبرداری از واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی قشم، نخستین نیروگاه سیکل ترکیبی استان هرمزگان با ظرفیت نهایی ۵۰۰ مگاوات به طور کامل وارد مدار تولید شد؛ پروژهای راهبردی که علاوه بر تأمین پایدار برق، نقش مهمی در تقویت شبکه سراسری و تولید همزمان آب ایفا میکند.