مرکزی - مدیرکل حفاظت محیطزیست استان مرکزی به امضاء یک تفاهمنامه زیستی در استان اشاره کرده و در این خصوص گفت: تفاهمنامه همکاری برای حفاظت از «سیاهگوش» در استان مرکزی توسط ادارهکل حفاظت محیطزیست استان و یک شرکت در شهرستان ساوه امضا شد.