• تاریخ : دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
  • برابر با : Monday - 22 - June - 2026
  • ساعت :

    رسانه

    امضای تفاهم‌نامه چهارجانبه برای ارتقای تعامل رسانه و روابط عمومی در هرمزگان
    26 خرداد 1405

    امضای تفاهم‌نامه چهارجانبه برای ارتقای تعامل رسانه و روابط عمومی در هرمزگان

    هرمزگان - در حاشیه نخستین هم‌اندیشی رسانه و روابط عمومی هرمزگان، تفاهم‌نامه‌ای با هدف توسعه تعاملات علمی و حرفه‌ای میان رسانه‌ها، روابط عمومی‌ها و مراکز دانشگاهی و همچنین برگزاری یک همایش علمی و تخصصی در حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی به امضا رسید.

    نخستین هم‌اندیشی رسانه و روابط عمومی هرمزگان برگزار شد؛ خانه شیوا حامی برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای
    25 خرداد 1405

    نخستین هم‌اندیشی رسانه و روابط عمومی هرمزگان برگزار شد؛ خانه شیوا حامی برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای

    هرمزگان - نخستین هم‌اندیشی رسانه و روابط عمومی هرمزگان با حضور اصحاب رسانه، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و فعالان حوزه ارتباطات در بندرعباس برگزار شد؛ رویدادی که با حمایت مجموعه «خانه شیوا» و با هدف تقویت تعامل رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها و پاسداشت جایگاه این حوزه شکل گرفت.

    رئیس انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان: رسانه و روابط عمومی دو بال آگاهی‌بخشی و توسعه استان هستند
    25 خرداد 1405

    رئیس انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان: رسانه و روابط عمومی دو بال آگاهی‌بخشی و توسعه استان هستند

    هرمزگان - رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان با تأکید بر ضرورت تقویت تعامل میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها، گفت: بسیاری از چالش‌های توسعه‌ای هرمزگان ریشه در ضعف اطلاع‌رسانی، شفافیت و معرفی ظرفیت‌های استان دارد و همکاری مؤثر رسانه و روابط عمومی می‌تواند زمینه‌ساز امیدآفرینی، اعتماد عمومی و پیشرفت استان باشد.

    ترکیب هیئت‌رئیسه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان مشخص شد
    2 خرداد 1405

    ترکیب هیئت‌رئیسه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان مشخص شد

    هرمزگان - پس از تأیید رسمی مجامع عمومی و فوق‌العاده انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان از سوی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، نخستین نشست هیئت‌مدیره و بازرسان این تشکل با دستور کار تعیین هیئت‌رئیسه برگزار و اعضای هیئت‌رئیسه دوره جدید معرفی شدند.

    مدیرعامل هلال‌احمر هرمزگان: رسانه‌ها در بحران‌ها بازوی مهم امدادرسانی و آگاهی‌بخشی هستند +فیلم
    30 اردیبهشت 1405

    مدیرعامل هلال‌احمر هرمزگان: رسانه‌ها در بحران‌ها بازوی مهم امدادرسانی و آگاهی‌بخشی هستند +فیلم

    هرمزگان - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان با قدردانی از همراهی رسانه‌ها در پوشش مأموریت‌های امدادی و بحران‌های اخیر، گفت: همدلی و همکاری میان خبرنگاران و نیروهای امدادی نقش مهمی در افزایش آگاهی عمومی، تقویت انسجام اجتماعی و مدیریت بهتر بحران‌ها داشته است.

    رسانه نباید به بولتن تبلیغاتی مدیران تقلیل پیدا کند
    29 اردیبهشت 1405
    وزیر علوم:

    رسانه نباید به بولتن تبلیغاتی مدیران تقلیل پیدا کند

    وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه رسانه دانشگاهی باید «رسانه علم» باشد، گفت: رسانه نباید به بولتن تبلیغاتی مدیران تقلیل پیدا کند.

    مجاهدت رسانه ای
    27 فروردین 1405
    یادداشت؛

    مجاهدت رسانه ای

    جنگ تحمیلی سوم از روز 9اسفند 1404آغاز شد و طبیعتا آثار و آسیب های مختلفی از جمله شهادت رهبر انقلاب حضرت آیت الله سید علی خامنه ای، شهادت جمعی از فرماندهان ،نیروهای نظامی و انتظامی ،شهادت جمعی از غیر نظامیان از جمله دانش آموزان مدرسه شجره طیبه ،تخریب مراکز غیرنظامی ،آموزشی ،دانشگاهی،مراکز صنعتی و انرژی و آسیب های دیگر به همراه داشت.

    ترکیب جدید هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان مشخص شد
    3 اسفند 1404

    ترکیب جدید هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان مشخص شد

    هرمزگان - اعضای جدید هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان هرمزگان با رأی اعضا در مجمع عمومی نوبت فوق‌العاده و عادی این انجمن انتخاب شدند.

    درخشش خبرنگاران «تجارت جنوب» در جشنواره ابوذر هرمزگان / کسب دو مقام و یک تقدیر
    29 بهمن 1404

    درخشش خبرنگاران «تجارت جنوب» در جشنواره ابوذر هرمزگان / کسب دو مقام و یک تقدیر

    هرمزگان - آیین اختتامیه دهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان هرمزگان امروز در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد و خبرنگاران پایگاه خبری «تجارت جنوب» با کسب دو رتبه برتر و یک تقدیر، در میان برگزیدگان این رویداد رسانه‌ای خوش درخشیدند.

    برترین های رسانه های هرمزگان در جشنواره ابوذر معرفی می شوند
    26 بهمن 1404

    برترین های رسانه های هرمزگان در جشنواره ابوذر معرفی می شوند

    هرمزگان - مسوول بسیج رسانه سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت :در آیین پایانی جشنواره ابوذر از برترین آثار رسانه های استان تجلیل می‌شود.

    برو بالا