هرمزگان - شرکت گاز استان هرمزگان با اجرای پروژههای گسترده، ظرفیت گازرسانی در استان را تا سال ۱۴۰۷ به ۲۰۰ میلیون مترمکعب افزایش میدهد. این توسعه، نقش کلیدی در تأمین انرژی صنایع، بهبود زیرساختهای سواحل مکران و رشد اقتصادی استان خواهد داشت. مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان با تأکید بر پایداری تأمین انرژی و توسعه صنعتی، از برنامههای جدید برای گسترش شبکه گازرسانی و افزایش ضریب نفوذ گاز در شهرها و روستاهای استان خبر داد.
معاون سایت دو مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان بهمن، بیش از ۱۸۲ میلیارد متر مکعب گاز برای مصارف داخلی از مجتمع گاز پارس جنوبی به خط سراسری ارسال شده است.
گلستان - مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: حدود ۷۰ درصد از مشترکان استان کم مصرف بوده یا طبق الگو مصرف میکنند و ۴۷ هزار مشترک بدمصرف داریم که اینها قبضهای بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان و بالاتر برای آنها صادر شده است.
مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با تلاش و پیاده سازی اقدامات شاخص و نوآورانه کارکنان این مجتمع در ۱۰ ماه سال جاری ۱۶۵ میلیارد مترمکعب گاز به خط سراسری تزریق شد.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: ۷۹ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور با تلاش حفارمردان این شرکت در ۱۰ ماه امسال حفر و تکمیل شده است.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: دولت در ۱۰۰ روز گذشته همه تلاش خود را برای پایداری جریان گاز بهکار گرفته است و امید دارد با همکاری آحاد جامعه و همافزایی همه سازمانها، زمستانی گرم و بدون دغدغه را برای مردم به ارمغان بیاورد.
تامین سوخت زمستانه نیروگاهها طی چند سال اخیر در حالی به یکی از چالشهای اساسی کشور تبدیل شده است که انتخاب نوع سوخت مصرفی در نیروگاهها اساسا تحت اختیار وزارت نیرو نیست و این وزارتخانه بر نحوه تامین سوخت کنترل مستقیمی ندارد.
درحالی که وارد روزهای سرد سال ۱۴۰۳ شدهایم و رفته رفته بر سرمای هوا افزوده میشود، تحویل سوخت مایع به نیروگاهها برای جایگزینی بخشی از گاز مصرفی در زمستان بهصورت روزانه درحال انجام است؛ اما این سوال مطرح است که آیا راهکار جایگزینی وجود دارد؟
هرمزگان - در مراسم تکریم و معارفه مدیر منطقه شش عملیات، پیمان خضرایی با تاکید بر اهمیت کار گروهی و انتقال دانش، هم افزایی را کلید تحقق اهداف و تعالی این شرکت عنوان کرد.
هرمزگان - مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در مراسم تکریم و معرفی سرپرست شرکت گاز هرمزگان گفت: به همه خانههای هرمزگانیها تا سال ۱۴۰۵ گازرسانی میشود.