پاسخگویی مستقیم شهردار محمدیه به مطالبات شهروندان در سامانه سامد

قزوین - شهردار محمدیه با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) مستقر در استانداری قزوین، به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های تلفنی شهروندان شد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین ، محمد پیری روز دوشنبه با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) در استانداری قزوین، در گفت‌وگوی مستقیم با شهروندان، درخواست‌ها، پیشنهادها و مشکلات آنان را در حوزه‌های مختلف خدمات شهری، عمرانی و مدیریت شهری دریافت کرد.

این برنامه ارتباطی با هدف تقویت نظام پاسخگویی و تسهیل ارتباط بی‌واسطه میان مدیران اجرایی و شهروندان برگزار شد و در جریان آن، شهردار محمدیه ضمن شنیدن مسائل مطرح‌شده از سوی تماس‌گیرندگان، دستورات لازم را برای پیگیری و رسیدگی به آن‌ها صادر کرد.

پیری در حاشیه این برنامه با تأکید بر اهمیت ارتباط مستقیم با شهروندان اظهار داشت: رویکرد مدیریت شهری محمدیه مبتنی بر افزایش شفافیت، ارتقای سطح پاسخگویی و توجه به مطالبات مردمی است و حضور در سامانه سامد فرصتی ارزشمند برای شنیدن بی‌واسطه دیدگاه‌ها و دغدغه‌های شهروندان فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: مطالبات ثبت‌شده در این سامانه پس از دسته‌بندی و بررسی تخصصی، از طریق واحدهای مرتبط در شهرداری پیگیری خواهد شد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ مناسبی به شهروندان ارائه شود.