×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
صبا فولاد خلیج فارس باز هم رکورد زد/ ثبت دهمین رکورد در طول یک سال

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سعید بزرگی مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس در حاشیه کنفرانس بین المللی صنعت فولاد و در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد موفق شرکت صبا فولاد خلیج فارس در سال مالی ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ ، گفت: همه موفقیت های به دست آمد حاصل لطف خداوند متعال و همدلی و همت پرسنل و کارگران خدوم صبا فولاد خلیج فارس است.

وی تصریح کرد: طی ۱۸ ماه حضور اینجانب در شرکت صبا فولاد خلیج فارس با لطف خدا و ایجاد باور «ما می توانیم» در پرسنل و همچنین تکیه به توان داخلی و اعتماد به جوانان، توانستیم رکورد های پی در پی را در تولید فروش و سود آوری به ثبت برسانیم.

بزرگی گفت: با افتخار باید اعلام کنم در ۲۴ آبان ماه مجددا جوانان متخصص و کارآمد و کارگران خدوم در صبا فولاد توانستند رکورد جدید را تولید روزانه به ثبت برسانند.

مدیرعامل صبا فولادخلیج فارس افزود: علاوه بر آن میانگین ریت تولید ( میزان تولید بر ساعت ) نیز رکورد جدیدی را به ثبت رسانید و با این حساب، دهمین رکورد در عرصه تولید را در یک سال گذشته به ثبت رسید.

وی مراتب قدردانی و سپاس خود را از حمایت‌های وزیر کار و رفاه اجتماعی،  مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران عامل هلدینگ های صبا انرژی و آتیه صبا اعلام کرد و اظهار داشت: از  کارگران، پرسنل و مدیران شرکت صبا فولاد خلیج فارس برای تحقق این موفقیت تشکر می کنم و این موفقیت را به خانواده بزرگ بازنشستگان که سهام داران اصلی شرکت صبا فولاد خلیج فارس هستند ، تبریک می گویم.

برچسب ها :