توسعه مسیرهای ارتباطی و پروژه‌های عمرانی در محمدیه و مهرگان با جدیت دنبال می‌شود

قزوین - شهردار محمدیه با اشاره به پیگیری مدیریت شهری برای بهبود ورودی‌ها و خروجی‌های شهر از سمت آزادراه قزوین - تهران گفت: توسعه مسیرهای ارتباطی، اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در محمدیه و مهرگان و تقویت زیرساخت‌های این مناطق با جدیت در حال انجام است.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین، محمد پیری در برنامه رادیویی «روی خط باشید» با تشریح آخرین وضعیت ورودی‌ها و خروجی‌های شهر از سمت آزادراه قزوین – تهران اظهار کرد: اصلاح جاده دسترسی حمیدآباد به کورانه از مطالبات مهم شهروندان است که این موضوع به طور جدی از سوی مدیریت شهری پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به برخی پروژه‌های عمرانی در دست اجرا افزود: عملیات احداث مجتمع تجاری مروارید با هدف توسعه خدمات شهری و تقویت زیرساخت‌های اقتصادی منطقه ادامه دارد.

شهردار محمدیه ادامه داد: پروژه احداث کمربندی شرقی و شمالی نیز به عنوان یکی از طرح‌های مهم شهری برای کاهش بار ترافیکی و تسهیل در تردد، با سرعت در حال اجراست.

پیری در ادامه و در پاسخ به پرسشی درباره کمبود برخی امکانات در ناحیه شهری مهرگان گفت: مدیریت شهری در کنار سایر دستگاه‌های مسئول تلاش می‌کند با توسعه زیرساخت‌ها و پیگیری‌های مستمر، بخشی از نیازهای این منطقه را برطرف کند.

وی اضافه کرد: عملیات روکش آسفالت معابر مهرگان آغاز شده و پروژه احداث پارک ساحلی نیز در حال اجراست که پیش‌بینی می‌شود تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

شهردار محمدیه همچنین از پیشرفت مناسب عملیات احداث میدان ورودی مهرگان خبر داد و گفت: این پروژه نیز با شتاب مطلوب در حال انجام است.

پیری تاکید کرد: مدیریت شهری محمدیه تلاش دارد با اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی و پیگیری برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، زمینه ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در محمدیه و مهرگان را فراهم کند.