×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران حوزه گردشگری +ویدئو

نجمه شمس الدینی ، تجارت جنوب آنلاین ،وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پیش از ظهر پنجشنبه ۴ آذرماه ۱۴۰۰ با استقبال معاون سیاسی‌امنیتی استاندار و فرماندار بندرعباس وارد استان هرمزگان شد.

مهندس سید عزت اله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی،  در این سفر از اسکله مسافربری شهید حقانی و بازدید از پروژه‌های گردشگری و میراث‌فرهنگی جزایر هرمز و لارک بازدید کرد

مهندس ضرغامی با حضور در جزیره هرمز از محل پروژه‌های مرمت قلعه پرتغالی‌ها، مجموعه‌های گردشگری ماجرا و اسماعیلی در جریان فعالیت‌های انجام‌شده در این پروژه‌ها قرار می گیرد.و ی در این سفر مشکلات سرمایه گذاران این حوزه را بررسی و دستورات لازم را صادر نمود .

  1. علیرضا

    بسیاری از آثار تاریخی از قلعه ها تا مساجد و خانه های تاریخی استان در حال نابودی است . از قلعه فین در بندرعباس تا قلعه کمیز در رودان که می توانستند در جذب گردشگر و حفظ هویت تاریخی مهم باشند مورد کم لطفی قرار گرفته اند . و اعتبار لازم برای بازسازی آنها اختصاص نمی یابد . این اثار در مقابل دیدگان مردم و شهروندان در حال نابودی هستند .

  2. تاریخ دان

    سلام و خدا قوت :بسیاری از آثار تاریخی از قلعه ها تا مساجد و خانه های تاریخی استان در حال نابودی است . از قلعه فین در بندرعباس تا قلعه کمیز در رودان که می توانستند در جذب گردشگر و حفظ هویت تاریخی مهم باشند مورد کم لطفی قرار گرفته اند . و اعتبار لازم برای بازسازی آنها اختصاص نمی یابد . این اثار در مقابل دیدگان مردم و شهروندان در حال نابودی هستند .

  3. محمد جواد

    این سفرهای پر هزینه وقتی برای استان ما سودی ندارد چرا انجام می شود ؟ والله اینها برای خرید و گشت و گذار به هرمزگان سفر می کنند . واقعا اگه در تیرماه یا مرداد به استان امدند درسته

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo