×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
تعیین تکلیف شیوه ساخت و ساز منازل آسیب دیده از زلزله در شهر فین

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به برگزاری دو نشست متوالی با حضور مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، مدیرکل منابع طبیعی، مشاور شهرسازی و اعضای شورای اسلامی شهر فین در روستای گیشان غربی بندرعباس، اظهار کرد: زمین های مورد نیاز برای الحاق به شهر فین توسط منابع طبیعی استان به راه وشهرسازی تحویل شد.

وی افزود: نقشه تفکیکی این زمین ها که توسط مشاور شهرسازی و با رویکرد حفظ کاربری باغ شهر فین و با رعایت سرانه‌های مورد نیاز و همچنین شرایط اقلیمی طراحی شده بود نیز به تصویب رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، گفت: بر اساس بازدیدهای میدانی انجام شده، مسیرهای دفع سیلاب‌ و آب های سطحی مشخص و نهایی شد و در طرح گنجانده شده است.

مدرس، تصریح کرد: در مذاکره با اعضای شورای شهر فین و به عنوان اولویت نخست، مقرر شد لیست ٢٠ نفر از افراد واجد شرایط تهیه و به بنیاد مسکن اعلام شود تا پس از موافقت شهرداری، ساخت واحدهای مسکونی در مساحت ۶٠ متر مربع آغاز شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان همچنین گفت: ساخت واحدها در اراضی الحاقی با توافق بنیاد مسکن و متقاضیان در خصوص متراژ و شیوه ساخت آن ها نهایی شده و عملیات اجرایی پس از آماده سازی اولیه اراضی آغاز می شود.

برچسب ها :