×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
گفتگو و ديدار صميمانه شهردار بندرعباس با اهالی پشت شهر/توسعه فرهنگی و ورزشی محلات جزو اولويت های مجموعه شهرداری است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، در راستای ايجاد ارتباط موثر و مفيد با مردم شهردار بندرعباس به همراه اعضاي شوراي اسلامی شهر با حضور در مسجد صاحب الزمان محله پشت شهر مشكلات اين محله را مورد ارزيابی و بررسی قرار دادند.
مهدی نوبانی پس از شنيدن دغدغه های مردم پيرامون اهميت تاريخ محلات قديمی به عنوان بخشی از هويت شهر بندرعباس، گفت :با توجه به اولويت ها و مسايل مطرح شده قطعا شهرداری منطقه با برنامه ريزی دقيق نسبت به رسيدگی و حل مشكلات اقدام خواهد كرد.
شهردار بندرعباس بيان داشت : فضای سبز مجاور بازار قديم ماهی فروشان پشت شهر و احداث بازارچه صنايع دستی پس از رفع مشكلات و موانع در دستور كار شهرداری قرار خواهد گرفت و قطعاً ايجاد مجموعه بازارچه دائمی صنايع دستی در جهت منافع مردم در اين محله راه اندازی خواهد شد.
نوبانی افزود: بازگشايی و تكميل معابر و پياده رو شمالی مجاور بلوار امام سجاد در سال آينده با تصويب بودجه مناسب در شورای اسلامی شهر احداث و تكميل خواهد شد.
وی همراهی و همكاری مردم پيرامون بازگشايی معابر محلات را يك مساله مهم در چشم انداز توسعه محلات عنوان كرد و گفت:ظرفيت فرهنگی اجتماعی محلات با اصالت شهر بايد با ايجاد معابر و خيابانهای جديد به روز رسانی شود تا بتوانيم هويت، بافت و اصالت اين محلات را حفظ و احيا نماييم.
شهردار بندرعباس خاطر نشان كرد: صيادان و ماهی فروشان به عنوان تلاشگران عرصه دريا و دريانوردی بايد تكريم شوند و اهالي محترم اين محله ميتوانند علاوه بر بيان مشكلات محله در اين مكان روزهای سه شنبه با حضور در ديدارهای هفتگی پیگير دغدغه ها و مسائل محله باشند .
اين مقام مسول پيرامون ايجاد فرهنگسرا و توسعه فضاهاي ورزشی در این محله تصريح كرد : توسعه فرهنگی و ورزشی محلات جزو اولويت های مجموعه شهرداری ميباشد و قطعا پس انجام مطالعات و تامين زمين مناسب اين مجموعه ها در محله پشت شهر ايجاد خواهد شد.
شهردار بندرعباس در بخش ديگری از سخنان خود ضمن تشكر از پيگيری و بيان صريح مشكلات تاكيد كرد:همگرايی در محلات باعث همبستگی و اتفاق نظر می شود و اتفاق بزرگی كه در اين همبستگی رقم خواهد خورد به نفع همه مردم به خصوص جوانان اين محله می باشد .
مهدی نوبانی در پايان اين ديدار گفت: اساس كار و عملكرد ما در رضايت شهروندان قابل توجيح هست و حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار در اين محله و ديگر محلات در جهت شناسايی موانع و معضلات و آسيب های اجتماعی است كه قطعاً توسعه همه جانبه در همه ابعاد را بايد به همراه داشته باشد و اين مهم قطعا با بحث بررسی و اولويت بندی و مشورت با اهالی، مسير بهتری را برای چشم انداز ما ترسيم خواهد كرد.

برچسب ها :